Amorin nuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain tässä kaksi ystävääni treffeille ( eivät tunteneet / tietäneet toisistaan aiemmin). Treffit olivat sinäänsä onnistuneet, molemmat antoivat minulle hyvää palautetta toisistaan. Ilmeni, että tällä toisella osapuolella onki sovittuna vielä treffit toisaalle. Tätä kaveria on jo tavannut ennenkin ja oli sopinut tästä jo aiemmin. Ystäväni odottaa uusia treffejä jo kovasti, mutta sanoi, että tällä toisella on niin työkiireitä ettei kerkee ennenku viikonloppuna tapaamaan uudestaan. Mulla nii harmittaa kun hän ei tiedä koko totuutta. Pitikin mennä säätämään ja yhteen heitä vääntämään ! Kysymys kuuluu, kertoisitko ystävällesi, että tällä treffikamulla olikin kierroksessa myös joku muu? Molemmat siis ovat minun ystäviäni, eli jos "toiselle kumarran tulee toiselle pyllistettyä" mikäli menen totuuden paljastamaan.

Siis eihän sillä toisella ole kierroksessa joku muu vaan se on ehtinyt sopia treffit jonkun toisen kanssa aiemmin.

Toki, se, että valehtelee treffit työkiireiksi, antaa viitteen siitä, että tykkäsi siitä sun toisesta kaverista jonka jo treffasi.

Paska olla välikädessä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Siis eihän sillä toisella ole kierroksessa joku muu vaan se on ehtinyt sopia treffit jonkun toisen kanssa aiemmin.

Toki, se, että valehtelee treffit työkiireiksi, antaa viitteen siitä, että tykkäsi siitä sun toisesta kaverista jonka jo treffasi.

Paska olla välikädessä.

En mä sitä toista treffiä tunne. Mutta jospa hän on vaan päättänyt hoitaa "velvollisuutensa" kun on kerta luvannut mennä treffeille tämän toisen kanssa.

On sillä monta rautaa tulessa.
Ja sehän ei ole millään tavalla väärin tai kiellettyä. Vai oletammeko, että ennen niitä ap:n järkkäämiä treffejä ovat nämä henkilöt soitelleet toisilleen puhelimilla ja vakuuttaneet ikuista rakkautta ja uskollisuutta toisilleen? Tuo voisi olla tapana Intiassa tai Jemenissä, mutta Suomessa on aika tavallista ensin tavata ja sitten sopia parisuhteesta, jonka aikana ei ole sitten enää ok tavata muita.

• Tykkää
Reactions: m1es
Mun mielestä sun ei pitäis sekaantua asiaan, ainakaan tässä vaiheessa.
Voithan toki sanoa sille toiselle kaverille myöhemmin, jos jutusta tulee vakavampaa kuin yhdet treffit ettei sitten satuta tätä sun toista kaveria hommailemalla muidenkin kanssa.

Paska olla välikädessä.
kun oot kerran hommaan sekaantunut, niin kerrot sitten asian tuosta ihan rehellisesti sille toiselle
Mun mielestä sun ei pitäis sekaantua asiaan, ainakaan tässä vaiheessa.
Voithan toki sanoa sille toiselle kaverille myöhemmin, jos jutusta tulee vakavampaa kuin yhdet treffit ettei sitten satuta tätä sun toista kaveria hommailemalla muidenkin kanssa.

Mitään ongelmaa ei ole. Eivät treffit ole avioliitto!

Älä osta ilman koeajoa 1, vertaile vaihtoehtoja
mercedes-benz-e-2019_00_original.jpg

Älä osta ilman koeajoa 2, vertaile vaihtoehtoja
getty_rf_photo_of_man_giving_woman_flowers.jpg

Mitään ongelmaa ei ole. Eivät treffit ole avioliitto!

Älä osta ilman koeajoa 1, vertaile vaihtoehtoja
mercedes-benz-e-2019_00_original.jpg

Älä osta ilman koeajoa 2, vertaile vaihtoehtoja
getty_rf_photo_of_man_giving_woman_flowers.jpg

Mutta, @m1es hyvä, MIKSI mies sitten sanoo ettei työkiireiden vuoksi ehdi tavata vaikka syy ovat treffit toisen kanssa?

Siinä olet oikeassa, että treffit eivät ole avioliitto, mutta aapee on kurjassa välikädessä.

• Tykkää
No ei ede ole, kun pitää huolen vain omista asioistaan :D
Ei yksien tai edes muutamien treffien perusteella vielä mitään päätetä, joten molempien on ihan ok käydä vaikka päivittäin treffeillä, ellei muuta ole sovittu.

No ei niin. Mutta mä en myöskään kokisi ongelmaksi kertoa että oon menossa jonkun toisen kanssa treffeille koska jo olen sopinut tai vaihtoehtisesti osaisin perua treffit ellen enää kokisi niitä tarpeellisiksi.

Ellei sillä ole väliä niin miksi ei kerro totuutta?

• Tykkää
Älä sekaannu asioihin, jotka eivät kuulu sinulle. Sinä olet tehnyt voitavasi.
No juuri näin. Vaikka se sellainen disney-tyyppinen "rakastuttiin ensisilmäyksellä ja kaikki muu unohtui" -rakastuminen olisikin kivaa, niin sitä harvoin tapahtuu normielämässä. Ei ihmisten elämä pysähdy yksiin treffeihin, vaikka kuinka vetävä se toinen osapuoli olisi.

No ei niin. Mutta mä en myöskään kokisi ongelmaksi kertoa että oon menossa jonkun toisen kanssa treffeille koska jo olen sopinut tai vaihtoehtisesti osaisin perua treffit ellen enää kokisi niitä tarpeellisiksi.

Ellei sillä ole väliä niin miksi ei kerro totuutta?
No itse olen kyllä myös sen verran suorapuheinen, että varmaan olisin sanonut, että olen kyllä sopinut yhdet treffit siihen. Mutta kokemukseni mukaan, valtaosa ihmisistä ei ole tällaisia. He eivät kehtaa sanoa asiaa, koska esim. pelkäävät, että se toinen loukkaantuu, eikä enää lähde toisille treffeille tai jostain muusta syystä toinen loukkaantuu.
Eli parempi vain vetää joku valkoinen valhe, jotta ei pilaa saumoja sen tähden.

No itse olen kyllä myös sen verran suorapuheinen, että varmaan olisin sanonut, että olen kyllä sopinut yhdet treffit siihen. Mutta kokemukseni mukaan, valtaosa ihmisistä ei ole tällaisia. He eivät kehtaa sanoa asiaa, koska esim. pelkäävät, että se toinen loukkaantuu, eikä enää lähde toisille treffeille tai jostain muusta syystä toinen loukkaantuu.
Eli parempi vain vetää joku valkoinen valhe, jotta ei pilaa saumoja sen tähden.

Jees. Ja just siksi (siis kun osa ihmisistä on vellipöksyjä) aapee on keljussa tilanteessa.

Jees. Ja just siksi (siis kun osa ihmisistä on vellipöksyjä) aapee on keljussa tilanteessa.
No tuo vellipöksymäisyys kyllä aiheuttaa ison osan ihmissuhdeongelmista, mutta tässä mielestäni kyse ei ole siitä. Ap on hoitanut oman osansa, eikä hänellä enää ole mitään velvotteita tai tarpeita puuttua tilanteeseen. Nyt kyse on niiden kahden ihmisen välisestä jutusta, siitä tulee jotain, jos on tullakseen. Lähes kaikkien suhteiden alussa on jotain säätöä suuntaan jos toiseen, joten turha tuollaiseen on puuttua.

No tuo vellipöksymäisyys kyllä aiheuttaa ison osan ihmissuhdeongelmista, mutta tässä mielestäni kyse ei ole siitä. Ap on hoitanut oman osansa, eikä hänellä enää ole mitään velvotteita tai tarpeita puuttua tilanteeseen. Nyt kyse on niiden kahden ihmisen välisestä jutusta, siitä tulee jotain, jos on tullakseen. Lähes kaikkien suhteiden alussa on jotain säätöä suuntaan jos toiseen, joten turha tuollaiseen on puuttua.

En ehdottanutkaan että tekisi asialle jotain.

Tilanne vaan on paska koska toisen osapuolen kysyessä joutuu aapee joko valehtelemaan tai totuuden kertomalla aiheuttamaan molemmille mieliharmia.

Luojan kiitos, mulle ei oo ikinä tullut mieleenkään yrittä saada joitakuita tuntemiani treffeille.

Tännehän oli kivasti tullut vastauksia, kiitos niistä. Ja joo, oli ensimmäiset ja viimeiset treffit missä aijon "Amoria" leikkiä :D
Ja tämä oli nainen jolla oli muitakin "kierroksessa". Ei sitten tämä nainen syttynyt näköjään tästä toisesta koska oli ehdottanut pelkkää kaveruutta.

Yhteistyössä