Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä onkin kiva, kun jo 14v voi hakea. Yleensä on 15v ikäraja.ap- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Tässä juttua moposta.
Uusiako katselet vai käytettyjä? Minkä tyylisen poika haluaa?Huomenta! Mä katselen kauhuissani mopojen hintoja. En tajua niistä yhtään mitään. Mukavaa päivää kaikille.ap
Sekä että. Ei ole vielä puhuttu, että millaisen haluaa. Mies ei ainakaan osaa mopoakaan korjata, joten en tiedä, kannattaako vanhaa ostaa.apUusiako katselet vai käytettyjä? Minkä tyylisen poika haluaa?
Eipä siinä kovin montaa vaihtoehtoa ole. Yleensä se on ylitöiden tekeminen ja lottoHuomenta! Tänään pitäisi miettiä että mistä saisi lisätuloja.ap
Mulla ei sitten ole kuin se lotto vaihtoehto ja siihen en usko. Isäni on lotonnut ja tehnyt pelejä ihan loton alusta alkaen eikä ole voittoja tullut.apEipä siinä kovin montaa vaihtoehtoa ole. Yleensä se on ylitöiden tekeminen ja lotto
Sä teet vain osa-aikaista hommaa, ei siitä paljoa voi palkkaa ottaaSen olen huomannut ettei yhtään pysty säästämään. Kun on niin minitulot. Toisten palkkoja kun katsoo, niin ihmettelee, kun ne on niin suuria. ap
No mitä mä sitten tekisin?Sä teet vain osa-aikaista hommaa, ei siitä paljoa voi palkkaa ottaa
Onhan sulle ehdotettu vaikka mitä. Mitään vaan et pysty muuttamaan. Jos ei pysty ostamaan pojalle mopoa, niin silloin sellaista ei pidä luvata. Poika pystyy ensi kesänä tienaamaan vähän jo itsekin. Ja liikunnallinen nuori mies saa rahaa myös marjastamalla jos viitsii vaan. Maksatte sitten vain osanNo mitä mä sitten tekisin?
Mä haen taas eläkettä ja toivon sille pääseväni. Miehenkin pitäisi jotain muuta työtä keksiä.apOnhan sulle ehdotettu vaikka mitä. Mitään vaan et pysty muuttamaan. Jos ei pysty ostamaan pojalle mopoa, niin silloin sellaista ei pidä luvata. Poika pystyy ensi kesänä tienaamaan vähän jo itsekin. Ja liikunnallinen nuori mies saa rahaa myös marjastamalla jos viitsii vaan. Maksatte sitten vain osan
Ja tottakai hänelle ostetaan mopo.apOnhan sulle ehdotettu vaikka mitä. Mitään vaan et pysty muuttamaan. Jos ei pysty ostamaan pojalle mopoa, niin silloin sellaista ei pidä luvata. Poika pystyy ensi kesänä tienaamaan vähän jo itsekin. Ja liikunnallinen nuori mies saa rahaa myös marjastamalla jos viitsii vaan. Maksatte sitten vain osan
Mutta jos ei ole varaa, niin miten?Ja tottakai hänelle ostetaan mopo.ap
Kun mies ei halua vuokrata.apPistätte sen teidän mökin kesällä muutamaksi viikoksi vuokralle, kun ette itsekään siellä käy. Juhannusviikosta voi pyytää vaikka mitä. Ja melkein koko heinäkuun viikoista.
Osamaksulla.Mutta jos ei ole varaa, niin miten?
Puhu sille järkeä.Kun mies ei halua vuokrata.ap
Ei tietenkään tuo.Ei se tuo lisätuloja...
Ei auta. Olen vuosia puhunut.Puhu sille järkeä.
Hän jo ajaa fillarilla ja juoksee paljon. Joka ikinen päivä liikkuu paljon. Kun muutkin saa mopon ,niin haluan sen hänelle hommata.Jos poika aikoo pyrkiä opiskelemaan liikunnalliselle alalle kannattaa se mopo unohtaa ja ajaa fillarilla sekä juosta paljon. Pyrkijöitä on ja jos kuntotesti esim niin mitä parempi fysiikka sen vahvemmilla on sen parempi.