Ammattivalittajan mietteitä elämästään

vierailija
Oi, teillä on palju. :) Mä hommaisin sen, jos ois takeita siitä, että jaksettais se putsata aina käytön jälkeen...

Huimaako sua koskaan se lämmin vesi? Mä huomaan että sinne pitää mennä varoen, kun sydän alkaa hakata.
 
vierailija
Oi, teillä on palju. Mä hommaisin sen, jos ois takeita siitä, että jaksettais se putsata aina käytön jälkeen...

Huimaako sua koskaan se lämmin vesi? Mä huomaan että sinne pitää mennä varoen, kun sydän alkaa hakata.
Ei huimaa. Mä tykkään kovasti saunoakin, vaikka mulla on näitä rytmihäiriöitä yms. Tuntuu, että se lämpö vaan helpottaa oloa.ap
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Siis esim Klamydian biisi Pyyntö on minusta hyvä. Enimmäkseen se on iskelmämusiikkia jota kuuntelen. Ressun musasta tykkään myös. Talvisin yleensä pukeudun tunikaan ja housuihin, kesäisin olen monen vuosikymmenen jälkeen alkanut pitämään mekkoja.ap
Ok. En ole itse koskaan oppinut pitämään kotimaisesta musiikista ja ulkomaisestakin kuuntelen vanhempaa tuotantoa Queen, Jarre, Dire Straits, Pasadena Roof Orchestra (ihanaa 20-30- luvun ragtimeä)... ja sitten klassista Strauss, Bach, Sibelius jne.
Pukeutumisen suhteen näin talvella lämmintä ja käytännöllistä mutta en omista toppapukua. Ikuinen farkkujen käyttäjä ja hameen puen vain pakollisissa jutuissa. Kesällä yleensä farkkushortsit ja t-paita. Tumma sininen, musta, harmaa ja valkoinen siinäpä meikäläisen värit.
 
vierailija
Ok. En ole itse koskaan oppinut pitämään kotimaisesta musiikista ja ulkomaisestakin kuuntelen vanhempaa tuotantoa Queen, Jarre, Dire Straits, Pasadena Roof Orchestra (ihanaa 20-30- luvun ragtimeä)... ja sitten klassista Strauss, Bach, Sibelius jne.
Pukeutumisen suhteen näin talvella lämmintä ja käytännöllistä mutta en omista toppapukua. Ikuinen farkkujen käyttäjä ja hameen puen vain pakollisissa jutuissa. Kesällä yleensä farkkushortsit ja t-paita. Tumma sininen, musta, harmaa ja valkoinen siinäpä meikäläisen värit.
Ei mullakaan mitään toppapukua ole. Näin isokokoisena on vähän hankalaa vaatteita löytää. Ihan vaan pitkät mustat housut ja toppatakki . ap
 
vierailija
Ei mullakaan mitään toppapukua ole. Näin isokokoisena on vähän hankalaa vaatteita löytää. Ihan vaan pitkät mustat housut ja toppatakki . ap
Yleensä on vaikeaa löytää vaatteita, jos on painoa, pituutta, rintavarustusta, pieni tai iso jalkaterä.... Oma ongelma on mm housut kun ei löydy riittävästi lahkeiden pituutta kuin miesten asusteista.
 
vierailija
Taitaa olla viimeinen vuosi tätä työtä menossa.
Lakoninen lause joka voi olla ap:n tai jonkun muun huokaisema.
Kyllä työ tekijänsä löytää. Kävin Lidlissä ja katsoin ihmeissäni naisen kassalle ripustamaa mainosta. Kauppa hakee työntekijöitä ja palkka on himpun verran yli 1.800 € brutto. Tekstissä puhutaan moposta, joten viesti lienee että ikääntyneet älkööt vaivautuko. Lakot uhkaavat ja samaan aikaan on työvoimapula.
Onneksi Suomessa ei ole maanjäristyksiä. Jäin miettimään miksi mannerlaatat liikkuvat.
Johtuuko siitä, että kävelin samaan aikaan leppoisasti kotikulmillani. Kun tötä palstaa lueskelen tuntuu, että kaikki mahdolliset salaliittoteoriat ovat mahdollisia. Täällä jopa keksitään harmaille sähköpostiosoite valmiiksi vai liekö ollut twitterosoite. Sillä tilillä voisinkin kommentoida Teemun lihapohdintoihin ja jättää Kaksplus av ADHD-vapaiden huomaan.
Ps. Joku saattaa perustaa itselleen yrityksen tai toiminimen Ammattivalittaja. Toimiala kuulostaa kasvupotentiaaliselta jymyidealta.
Hommaa voi ja kuuluukin pyörittää etänä.
 

Yhteistyössä