Onneksi vaimollani on voimaa kestää sekä minut että ilmanvaihto. Ja aika paljon muutakin.Niin, mut sit on kröhä ja tukka lähtee lentoon. Mutta mies on sikeäuninen.
Tähän aikaanko olet kauppaan lähdössä?Nyt kyllä suoraan sanoen vituttaa. Olisi niin kiva ollut päästä kauppaan. Kun ei saa mitään tukea omalta perheeltäkään niin tämä tuntuu niin pahalta.
En, mutta tämä kestää yleensä vuorokauden tai pari ja vain perjantaisin mulla on kyytipäivä.Tähän aikaanko olet kauppaan lähdössä?
Sitten vain täydellinen ostoslista miehelle mukaanEn, mutta tämä kestää yleensä vuorokauden tai pari ja vain perjantaisin mulla on kyytipäivä.
Se ei auta mitään. Se tuo ostoslistasta sen minkä omasta mielestään katsoo tarpeelliseksi.Sitten vain täydellinen ostoslista miehelle mukaan
Selvä.
Saatko ikkunaa avatuksi itse?Jaa, no voin kertoa ettei mulle mitään tapahdu. Menee usein viikkoja vain kotona.
Mitäs vinoilua tämä on?Saatko ikkunaa avatuksi itse?
Ajattelin aiemmin ehdottaa tuota rappujen sulattamista.Onneksi on vähän parempi olo jo. Kävin sulattelemassa rappuja. Ei se hyvä vieläkään ole mutta kohtuullinen.
Nyt se vasta kuulemma liukas onkin. Niin teini kertoi. No eipä sitä välttämättä tänään edes mihinkään kerkiä, kun mies on pitkään töissä ja tulee pimeä. Täytyy viikonloppuna sitten katsella.Ajattelin aiemmin ehdottaa tuota rappujen sulattamista.
Viikonvaihteeksi luvattiin leutoa säätä.
Tykkään kun elämässäni ei tapahdu mitään erikoista. Olen sellainen ” ei tehdä tästä numeroa” tyyppi.
Hajusteallergia on sellainenNo se kyllä valittaa jatkuvasti plus yskii. On sitä tullut kohta pari vuosikymmentä kuunneltua.
Ei käytetä hajusteita.Hajusteallergia on sellainen
Mun mummo synnytti vauvan yli viiskymppisenä. Se on kuule yksilöllistä.On tämä elämä näin vanhana helppoa. Enää ei tarvitse olla ikinä raskaana tai synnyttä. Vai mitä mieltä olette muut viisikymppiset naiset?ap
No joo. Jotkut tietysti synnyttää vielä silloinkinMun mummo synnytti vauvan yli viiskymppisenä. Se on kuule yksilöllistä.
Ois ihana olla vielä kerran raskaana. Synnyttäminen ei kyllä innosta.On tämä elämä näin vanhana helppoa. Enää ei tarvitse olla ikinä raskaana tai synnyttä. Vai mitä mieltä olette muut viisikymppiset naiset?ap
Mä taas tykkäsin synnyttämisestä. Eka raskauteni oli helppo, tokassa jouduin pakkolepoon.apOis ihana olla vielä kerran raskaana. Synnyttäminen ei kyllä innosta.
nykyään niitä ei saa auki aina milläänMitäs vinoilua tämä on?
No meillä on vanha talo ja ne on kyllä helppo avata.nykyään niitä ei saa auki aina millään
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!