M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mopataanko lattia?ketokaa vähän..olen menossa yhtä sijaisuutta teekemään.ravistellaanko matot?
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mopataanko lattia?ketokaa vähän..olen menossa yhtä sijaisuutta teekemään.ravistellaanko matot?
Kyllä ne siellä sulle kertoo ja sun pitää itse kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mopataanko lattia?ketokaa vähän..olen menossa yhtä sijaisuutta teekemään.ravistellaanko matot?
oon siellä yksin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mopataanko lattia?ketokaa vähän..olen menossa yhtä sijaisuutta teekemään.ravistellaanko matot?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mopataanko lattia?ketokaa vähän..olen menossa yhtä sijaisuutta teekemään.ravistellaanko matot?
oon siellä yksin
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Teorialuokka ja opettajien huone:
Roskakorin tyhjennys/puhdistus,taulun puhdistus,lavuaarin puhdistus,käsipaperiautomaatin täydennys, käsisaippuan täydennys ja lattian moppaus.Kerran viikossa pysty-ja vaakatasojen puhdistus esim.pulpetit, pöydät.Kerran kuukaudessa lattian pesu yhdistelmäkoneella ja yläpölyt pois.Esim. lampuista.
Saniteettitilat joka päivä.Ruokasali joka päivä.