?
maatiainen 28.01.2008 #5 maatalousyrittäjiä,mies lisäksi koneurakoitsija Sen verran muokkailen että mulla on luettuna ammattina pph,miehellä autosähköasentaja
maatalousyrittäjiä,mies lisäksi koneurakoitsija Sen verran muokkailen että mulla on luettuna ammattina pph,miehellä autosähköasentaja
Henrietta 28.01.2008 #12 Catering alan peristutkinto täällä ja mies joku autopuolen ..öö...joku Nyt kummatkin yrittäjiä,täysin eri aloilla
Catering alan peristutkinto täällä ja mies joku autopuolen ..öö...joku Nyt kummatkin yrittäjiä,täysin eri aloilla
Jaanuska 28.01.2008 #14 laitoshuoltaja mut siivoukseen, datanomi, yrittäjä mies: sahuri/varahlö sekä työsuojeluvaltuutettu
TheUnforgiven 28.01.2008 #18 ei ammattia (ainakaa vielä)..miehellä kaksi tutkintoa..rengasasentaja/myyjä, varaosamyyjä
höh 28.01.2008 #20 Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska: laitoshuoltaja mut siivoukseen, datanomi, yrittäjä mies: sahuri/varahlö sekä työsuojeluvaltuutettu Click to expand... Onko työsuojeluvaltuutettu muka joku ammatti?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska: laitoshuoltaja mut siivoukseen, datanomi, yrittäjä mies: sahuri/varahlö sekä työsuojeluvaltuutettu Click to expand... Onko työsuojeluvaltuutettu muka joku ammatti?
vierailija 28.01.2008 #21 Mulla ei vielä ammattia, mies on konepuuseppä/lähihoitaja... Tekee noita hoitopuolen hommia tällä hetkellä
Mulla ei vielä ammattia, mies on konepuuseppä/lähihoitaja... Tekee noita hoitopuolen hommia tällä hetkellä
Vilinäiti 28.01.2008 #23 Suurtalouskokki ja miehel ei ammattia, ylioppilas, vakityössä hioja/loppukoontitarkastaja.