Ammatti mihin et ikinä lähtisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ammatti ja perustelut.
Mä en vois ajatellakaan sairaanhoitajan ammattia. Raskasta työtä ja erittäin aliarvostettua. Henkisesti ja ruumiillisesti en pystyis siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Never say never, mutta en osaa kuvitella itseäni työssä tehtaassa.

Minä töissä tehtaassa eikä onneksi pahimmasta päästä.
Itse en suostuisi laivalle hitsariksi,tunget itsesi ahtaisiin putkiin ja siellä jossain koko päivän hitsailet tai halvatun kylmällä laivan kyljellä hitsaamassa.

ambulanssikuski, tai onkohan se ensihoitaja. Urologi. Ja perustelut, en haluais mihinkään kolaripaikalle tönkimään niitä "raatoja" tai melki sellasia. Ja miesten alapäät ei juurikaan kiinnosta, paitsi tietty omani.
Ja bussi/taksikuski. En vaan jaksa kuskata ihmisiä...

- turkistarhaaja
- koe-eläinten hoitaja
- teurastaja
- myyntiedustaja
- puhelinmyyjä

Perustelut: Kolmea ensimmäistä en yksinkertaisesti pystyisi tekemään. Kahdessa jälkimmäisessä olisin todella surkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Never say never, mutta en osaa kuvitella itseäni työssä tehtaassa.

Itse en suostuisi laivalle hitsariksi,tunget itsesi ahtaisiin putkiin ja siellä jossain koko päivän hitsailet tai halvatun kylmällä laivan kyljellä hitsaamassa.

Mä olen myös ollut töissä tehtaassa ja ei ollu paha paikka,tosin nyt suuntaan katseeni kouluun ja sitä myötä toiselle alalle.

Mä luulisin, että autonkuljettajaksi niinku rekka tai linja-auton! hui! ei sellasilla isoilla autoilla voi osata ajaa :) hyväkun pienellä osaan :) vaikka palkka olis kyllä kohtuullinen...

No näitähän riittää, mutta tässä muutamia:

Lehtimyyjä. Asiakkaan kannalta yksi maailman ärsyttävimpiä ammatteja.
Lääkäri. Liian suuri vastuu toisten elämästä.
Asianajaja. En voisi olla objektiivinen puolustusasianajaja, jos kyseessä olisi esim. henkirikos.
Opettaja. En jaksaisi jankata samoja asioita vuodesta toiseen.
Psykiatrinen sairaanhoitaja tai vanginvartija. En vaan jaksaisi henkisesti sellaista työtä.
Turkisliikkeen myyjä. En halua edes koskea turkiksiin.

viiminen paikka mihin mä menisin duuniin on joku lastentarha!ihan painajainen on ollu aina jo ennen omia penskoja.toinen ois kyl taxikuski tai bussikuski,tai joku koneen kuljetta missä istuis samassa kopissa kaikki päivät yksin

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

En mäkään usko, että se olisi "pahaa" työtä. Voisi olla ihan kivaakin. Palkkakin on yleensä hyvä. Mutta vuorotyö ei oo mun juttu, ja olen ehdottomasti asiakaspalvelijatyyppiä, ts. mun on pakko saada tavata jatkuvasti uusia asiakkaita/potilaita työssäni :)

Yhteistyössä