..
Olen siinä pisteessä, että ikää pian 30 ja ammatinvalinta edelleen epäselvää.
Tähän mennessä olen opiskellut itselleni ammatin josta ei mitään hyötyä tänä päivänä ole, työskennellyt tehdastyössä ja ollut lasten kanssa kotona.
Turhauttavaa, kun ei ole tähän ikään mennessä kokenut mitään kutsumusta mitään alaa kohtaan!
Tahdon ehdottomasti opiskella vihdoin ja viimein ammatin, jossa olisi suht helppoa työllistyä. Rikastua ei tarvitse, kunhan nyt toimeen tulee ja pientä säästöä sukanvarteenkin jäisi.
Mitäs te palstalaiset teette työksenne?
Mitä alaa aikuisena kannattaisi lähteä opiskelemaan?
Mikä on nykyhetken toiveammattisi?
Enkä nyt tahdo kommentteja, että riippuu niin paljon ihmisen luonteesta, koska tahtoisin mahdollisimman paljon vaihtoehtoja.
Alaharkintoina tällä hetkellä lähihoitaja/lapset ja parturi-kampaaja..
Eipä sitä itsellä oikein mielikuvitusta riitä.
Siksipä teiltä apua pyydänkin
Tähän mennessä olen opiskellut itselleni ammatin josta ei mitään hyötyä tänä päivänä ole, työskennellyt tehdastyössä ja ollut lasten kanssa kotona.
Turhauttavaa, kun ei ole tähän ikään mennessä kokenut mitään kutsumusta mitään alaa kohtaan!
Tahdon ehdottomasti opiskella vihdoin ja viimein ammatin, jossa olisi suht helppoa työllistyä. Rikastua ei tarvitse, kunhan nyt toimeen tulee ja pientä säästöä sukanvarteenkin jäisi.
Mitäs te palstalaiset teette työksenne?
Mitä alaa aikuisena kannattaisi lähteä opiskelemaan?
Mikä on nykyhetken toiveammattisi?
Enkä nyt tahdo kommentteja, että riippuu niin paljon ihmisen luonteesta, koska tahtoisin mahdollisimman paljon vaihtoehtoja.
Alaharkintoina tällä hetkellä lähihoitaja/lapset ja parturi-kampaaja..
Eipä sitä itsellä oikein mielikuvitusta riitä.
Siksipä teiltä apua pyydänkin