M
miettii
Vieras
Siis olen vuoden amk:ssa opiskellut ja nyt aion pitää välivuoden. Haen töitä, mutta eihän koskaan ole varmaa, että saa töitä. Jos en saa töitä mistään saanko raha amistään? esim. toimeentulotuki? asumistuki?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos viet työkkäriin paperin että olet kirjautunut koulusta ulos ainakin vuodeksi. Sosku maksaa kaiketi -40% - -20% normilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse aikoinani keskeytin yliopisto-opinnot vuodeksi ja sain siltä vuodelta työttömyyskorvausta. Korvauksen saamisen edellytys oli vähintään vuoden keskeytys. Siitä piti olla todistus oppilaitokselta. Tämä oli reilut 10 vuotta sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse aikoinani keskeytin yliopisto-opinnot vuodeksi ja sain siltä vuodelta työttömyyskorvausta. Korvauksen saamisen edellytys oli vähintään vuoden keskeytys. Siitä piti olla todistus oppilaitokselta. Tämä oli reilut 10 vuotta sitten.
Miten tuon saa?