Amiskasta koulutus löytyy ja haluaisin ok palkkaista töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En mielestäni vaadi liikoja, ehkä semmoinen yli 2000 euroa kk. Pitäiskö yritys laittaa pystyyn? Olen hyvä asiakaspalvelussa, mutta myyjän palkka on surkea.

Mulle on sanottu, että pystyn tekemään vaikka mitä töitä. Minusta se on ihan kiva kohteliaisuus. Ei ollut siis ystävän mielipide, vaan ammattilaisen joka tietää näitä asioita, akateeminen ihminen.

Kyllä varmasti pystyisin saamaan paremman koulutuksen, mutta valitettavasti opiskelu ei juuri innosta. Haluaisin päästä tienaamaan. Kotiäitinä olen ollut kauan, liikaa kaiketi ja sitten töitä, jossa liian pieni palkka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mielestäni vaadi liikoja, ehkä semmoinen yli 2000 euroa kk. Pitäiskö yritys laittaa pystyyn? Olen hyvä asiakaspalvelussa, mutta myyjän palkka on surkea.

Mulle on sanottu, että pystyn tekemään vaikka mitä töitä. Minusta se on ihan kiva kohteliaisuus. Ei ollut siis ystävän mielipide, vaan ammattilaisen joka tietää näitä asioita, akateeminen ihminen.

Kyllä varmasti pystyisin saamaan paremman koulutuksen, mutta valitettavasti opiskelu ei juuri innosta. Haluaisin päästä tienaamaan. Kotiäitinä olen ollut kauan, liikaa kaiketi ja sitten töitä, jossa liian pieni palkka.

Melko vaikea voi olla tuolla koulutuksella päästä töihin mistä tienaa hyvin. Yrityksen pystyttäminen taas on vähän sellainen että sulla täytyisi olla jokin idea millä tienaa hyvin, ei se muuten kannata.

Sori kirj. virheet, kirjoitin nopeasti. Eli haluaisin ok palkkaista työtä, ei töitä. Tarviiko sitten joku erikoinen idea olla yritykseen? Entäs jonkin yrityksen jatkaminen? Mä en itse keksi mitä töitä kantsis ajatella, että pääsis tienaamaan ja säästämään. Jotain lyhyttä koulutusta vois ajatella, mutta mitä, sitä en vielä tiedä.

Ymmärrätkö toiveesi olevan melkoisen vaikea, sillä ajatuksesi esimerkiksi yrityksestä ovat ainakin vielä kovin abstraktilla tasolla? Koulutus ei aina ole tae paremmasta palkasta, mutta mikäli tahdot mahdollistaa kunnon tienaamisen, kannattaisi sinun pohtia, olisiko sinusta korkeakouluopiskelijaksi ja mikä olisi sellainen ala, joka sinua voisi kiinnostaa.

Yhteistyössä