Amatöörihieroja. Saved by the Bell. Osa 2.

...Laskin käsiini hierontaöljyä ja lämmitin sen käsilläni ennen kuin laskin miehekkäät ja hieman arjen kolhuja saanet voimakkaat käteni hänen hennoille harteille. Huomasin hänen lihasten olevan hieman jähmeät, hetken hierottuani hän tuntui rentoutuvan kauttaaltaan ja sain luottamuksen edessäni makaavaan naiseen nopeasti. Kävin hänen hartioitaan läpi, hänen maatessa sanomatta sanaakaan paikallaan silmät ummistettuina. Huomasin mielestäni hänen nauttivan kosketuksestani ja ajattelin, että kuvittelen vain itsekseni omiani. Pian tämän jälkeen Saara kysyi, voisinko hieroa alempaa alaselästä? Vastasin, että kyllähän se onnistuu. Annoin käsieni ja sormieni liikkua hänen ihollaan öljyllä kyllästettyinä alemmas kohti hänen lantion seutua. Hieroin lihaksia miltei hänen pakaroitaan kosketelleen, muistaen kyllä, että Miia on n. metrin päässä pilkkomassa salaattia veitsi kädessä. Huomasin, Saaran tarjoavan peppua hieman lähemmäs hetki hetkeltä ja vaistosin itsekin, että kyseessä oli jo jotakin muuta kuin normaali platoninen hierontasessio. Huomasin itseni kovettuvan ja verenkiertoni pakkaavan housuihini Saaran kaunista vartaloa kosketellessa. Kiusasin Saaraa ja samalla itsenäni lipsauttamalla sormeni kohden hänen peppua, joka oli ainoastaan pyyhkeellä peitettynä. Panin merkille, että hän tuntui pitävän siitä. Saaran kasvoille oli levinnyt nautinnon hymynkare ja hänen poskensa olivat punaiset.

Siinä hieronnan lomassa kuulin Miian kiroavan kovaan ääneen jotakin, ja säikähdin hänen huomanneensa... jotakin. Kysyin käheällä äänellä mitä asiaa Miialla oli, johon hän vastasi, että oli unohtanut ostaa maustettuja katkarapuja kauppahallista. Minä vastasin hänelle, että ei asia haittaa, salaatti maistuu hyvälle ilmankin. Tiesin, että niiden hakeminen toiselta puolelta kaupunkia kestää noin kolme varttia. Ja sitä päitsi minulla oli kädet ihastuttavan naisen iholla, joka sykähteli leikkisästä käsieni tahtiin juuri nyt. Miia sanoi, että hän lähtee hakemaan niitä ja palaa mahdollisimman pian. Hän myös sanoi, että turhaan te lopetatte tuota hierontaa kesken, kun olette jo aloittaneet. Saara lisäsi tähän pikaisesti, että on hyvissä käsissä ja voi aivan hyvin jäädä Antsan hierottavaksi sillä aikaa. Tapani mukaan olen pannut hanttiin useille Miian ideoille, mutta tällä kertaa se ei vaan tullut mieleeni.

Miia veti takkinsa päälle ja painui ovesta käytävään ja ulos. En uskonut tällaisen tilanteen tupsahtavan eteeni koskaan, kirjoista olen joskus lukenut tällaisista tilanteista. En ole Miiaa koskaan pettänyt, enkä ollut aikonutkaan, mutta nyt kiusaus oli kyllä liian kova, mikäli olin tilanteen oikein tulkinnut.

Jatkoin Saaran hierontaa, hetken ympäri hänen selkäänsä, jotta saisin hänet taas rentoutumaan. Sen jälkeen lähestyin taas pyyhkeellä peitettyä peppua, jota mielessäni niin halusin koskettaa. Hänellä oli upeat pyöreät pakarat, joiden muoto oli muokattu juuri sopivaksi liikunnalla. Pakaroissa oli kauniit rusketusrajat, jotka näkyivät kiusoitellen pyyhkeen alta. Alempaa kimaltelivat hänen hohtavat säärensä, joita asuntomme keinopäivänvalo hyväili hellästi. Saara makasi mahallaan, mutta silti huomasin hänen terhakkaat rintansa, joita vasten patja painoi. Paninmerkille rintojen sivuista, että niihin oli kohdistettu auringonvaloa ilman yläosaa.

Annoin ajatusteni vaeltaa hetken ja huomasin olevan aivan kovana. Tunsin kuinka kaluni sykki kevyesti housuissani, kuin huoleton sielu sateella. Koskettelin Saaran lantionaluetta hellästi, mutta miehekkäästi. Liikuttelin käsiäni hänen lantiollaan, josta hän selvästikin piti. Hän liikutteli peppuaan käsieni ollessa hänen lantiollaan, tarjoten sitä kosketeltavaksi. Annoin käsieni liukua aika-ajoin hieman lantion sivuja pitkin aivan patjan ja hänen ihonsa väliin. Huomasin Saaran huokailevan jo voimakkaasti, jota hän hieman yritti peitellä. Hän ei ollut sanonut sanaakaan Miian lähdettyä. Rohkaisin mieleni, ja kysyin häneltä, että haluaisiko hän sääriänsä hierottavan. Saara vastasi hieman huumaantuneella äänellä, että voisin kyllä samalla sitten hieroa myös hänen kipeitä reisiä.

Nostin hänen pyyhettään jalkojen päältä jättäen hänen peppunsa juuri ja juuri sen alle. Saara liikutteli itseään sen verran, että pyyhe luiskahti hieman ylemmäksi niin, että jalkoväli hieman paistoi pyyhkeen alta. Ajattelin, että taitavasti tehty. Tämä nainen on valmis leikkimään. Katsoin pikaisesti kelloani ja huomasin ajan kuluneen kovin nopeasti. Minulla ja hänellä oli aikaa leikkiin enää noin puolituntia. Aloin ripeästi hieromaan hänen sääriään ja sitten annoin käsieni hitaasti nousta ylöspäivä polvitaipeisiin ja takareisille. En halunnut pilata jännitystä ja kielletyn leikin tuntua vielä. Hyväilin hitaasti hänen kiinteitä takareisiään, otin sitten hänen sääristään kiinni. Sanoin hänelle siirtäväni jalkoja hieman erilleen, jotta voisin hieroa myös hieman sisempääkin, mikäli se on ok. Saara vastasi huokausten kera, että se sopii hänelle kyllä. Annoin käsieni liukua kuin vaiston varassa hänen ihollaan kohti hänen jalkoväliä ja tuota ihanaa kosteaa pillua, jonka olin mielessäni jo kuvitellut miljoona kertaa, muutaman minuutin aikana. Saara nosti peppuaan samassa tahdissa kuin työnsin molempia käsiä kohti hänen pillua polvista alkaen. Annoin peukaloideni käydä hipaisemassa hänen ulompia huulia. Huomasin hänen hengityksen kiihtyvän ja pienien voihkaisujen valuvan hänen huuliltaan jokaisella kerralla kun lähenin hänen herkintä. Pian Saara pyysi minua laittamaan tyynyn lantionsa alle, jotta voisin hieroa myös hänen peppua, mikäli se sopisi minulle. Tällä hetkellä en keksinyt mitään syytä olla tottelematta häntä.

Saara makasi keittiön pöydällämme peppu pystyssä jalat hieman levällään. Vieraan naisen pyhin oli ainoastaan pyyhkeellä peitettynä ja käteni olivat hänen ylätakareisillä. Hyväilin niitä ja nostin käsiäni pyyhkeen alla pakaroille, joita aloin työstämään. Ne olivat lihaksikkaan tuntuiset mutta naiselliset. Tunsin kuinka kova itsekin jo olin. Spermaa tihkuva sykkivä kaluni oli saanut omat kalsarinikin kostumaan. Minulla oli hyvä ote pakaroista ja myös Saaran kiimasta. Hyväilin pakaroita varmoin ottein niitä levittäen ja hieman peukaloilla peppureikää hipaisten, jolloin Saara voihkaisi halusta. Annoin käsieni hyväillä sisimpää reittä aivan uloimpien häpyhuulien juurelle, testaten missä menee Saaran raja. Hipaisin aivan juuri koskettaen ulointa häpyhuulta ja tunsin, että Saara oli sheivannut pillunsa. Samalla huomasin, kuinka märkä hän oli. Hän oli valuttanut kiimanestettä niin, että hänen pillunsa ympäristö oli liukas ja valmis otettavaksi. Hänen häpyhuulensa olivat turvonneet ja ne olivat lämpimät. Otin riskin ja työnsin sormeni hänen sisäänsä liukuen hellästi. Kuulin hänen huokaavan nautinnosta ja sanovan työnnä syvemmälle, itse huokasin helpotuksesta.

Annoin sormieni liikkua hänen sisään liukuen rytmikkäästi. Saara tarjosi peppuaan ahnaasti esille. Työnsin toisenkin sormen kuumaan sykkivään pilluun, jota niin olisin halunnut nuolla. Otin pyyhkeen pepun päältä pois ja huomasin kauniin anusaukon supistelevan silmieni edessä. Annoin itselleni luvan lähestyä tuota kaunista aukkoa. Laitoin kieleni hänen suihkunraikkaalle peppureijälle hellästi kiusaten, sormeni hänen sisällä ollessa. Saara äännähti kiimaisesti huokauksen ja vinkauksen sekaisella äänellä. Jatkoin hänen sormeilemista ja nuolin hänen peppureikää ahnaasti. Huomasin hänen voihkivan niin voimakkaasti, että ajattelin hänen olevan lähellä kliimaksia. Laitoin toisen käteni hänen alleen ja otin nännistä hellän otteen, sormeilin häntä ahnaasti. Puristin nännistä samaan aikaan kun työnnyin hänen anukseen kielelläni ja samalla työnsin sormeni syvälle hänen sisäänsä. Kuulin kuinka hänen hengityksensä salpautui orgasmin kynnyksellä. Työnsin sormiani nopeammin sisään ja vedin taas ulos. Pian Saaran hengensalpaus muuttui voihkivaksi kiimaksi orgasmin laukeamisen kunniaksi… Saara tuli todella kauniisti kuten olin kuvitellut. Olin itse miltei lauennut housuihini. Pian kuulin ovisummerin äänen asunnossamme…

Juoksin summerille ja kysyin kuka siellä. Miia vastasi, että oli ottanut mukaansa vain autonavaimet ja oli alakerran ovella ja pyysi avaamaan sen. Huusin Saaralle, että Miia on tulossa pian. Saara sanoi, että tapahtumasta ei tarvitse mainita kenellekään. Olin samaa mieltä, vaikka iloni olikin jäänyt vain toiselle antamiseen oman saamiseni sijasta.

…nyt sain uuden merkityksen sanonnalle ”Saved by the Bell”
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä