ÄLYTÖNTÄ! kaikesta kirjoitetaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jestas

Vieras
BB-väki pakeni kiljuen - Einari pamautti kaasut
9.9.2007 16:07

BB-väki on tänään siivoillut paikkoja ja valmistautunut illan äänestykseen, jossa yksi talon asukkaista joutuu jättämään Big Brother-kisan.

Ilma ei puhdistunut talon myötä, siitä piti toinen illan putoamisuhassa oleva BB-Einari huolen.

BB-porukka oli koolla makuuhuoneessa, kun keskustelu kääntyi alapään asioihin.

- Mä epäilin, että mulla ois peräpukamat. Ei ne sitten ollutkaan. Millaiset peräpukamat on? Einari kyseli BB:n nettisivujen mukaan.

Makuuhuoneen lupsakka tunnelma rikkoutui, kun Einari töräytti suolistokaasut ilmaan. Koko BB-väki pakeni kiljuen olohuoneen puolelle.

- Päästi kaks putkeen ja sano oho, Maxine puhahti heiluvat foliopallurat päässään, BB-sivuilla kerrotaan.

- Jestas, kun se tuli nenään. Kuin joku olisi tehnyt kuolemaa.

- Se tuli ihan arvaamatta, Einari naurahti ivallisesti.

- Kyllä pierulle aina jotain voi! Ei se ihan spontaanisti tule, Piia puolusti Maxinea.
IS

Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
BB-väki pakeni kiljuen - Einari pamautti kaasut
9.9.2007 16:07

BB-väki on tänään siivoillut paikkoja ja valmistautunut illan äänestykseen, jossa yksi talon asukkaista joutuu jättämään Big Brother-kisan.

Ilma ei puhdistunut talon myötä, siitä piti toinen illan putoamisuhassa oleva BB-Einari huolen.

BB-porukka oli koolla makuuhuoneessa, kun keskustelu kääntyi alapään asioihin.

- Mä epäilin, että mulla ois peräpukamat. Ei ne sitten ollutkaan. Millaiset peräpukamat on? Einari kyseli BB:n nettisivujen mukaan.

Makuuhuoneen lupsakka tunnelma rikkoutui, kun Einari töräytti suolistokaasut ilmaan. Koko BB-väki pakeni kiljuen olohuoneen puolelle.

- Päästi kaks putkeen ja sano oho, Maxine puhahti heiluvat foliopallurat päässään, BB-sivuilla kerrotaan.

- Jestas, kun se tuli nenään. Kuin joku olisi tehnyt kuolemaa.

- Se tuli ihan arvaamatta, Einari naurahti ivallisesti.

- Kyllä pierulle aina jotain voi! Ei se ihan spontaanisti tule, Piia puolusti Maxinea.
IS

Joo ja vielä kaiken kansan töllöteltävänä.Kyllä täytyy olla julkisuudenkipeä ja todella suoraansanoen jotenkin sairas.
Itse en meni tuollaiseen ohjelmaan vaikka minkä palkkion saisi.

h020.gif

Yhteistyössä