Alushousuapuja, pliis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latta-nalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Latta-nalle

Vieras
Saisikohan tältä palstalta vinkkejä seuraavaan "ongelmaan":

Olen hoikka, mutta lihaksikas kaikkialta muualta (tyyliin käsivarret, jalat, vatsa - kaikki ok) paitsi takapuolesta. Olen siis todellinen lattaperse :(

Tuo nyt ei kai hirveä ongelma pitäisi olla (siksi nuo hipsut yllä), mutta haluaisin tietty muokkailla takapuoltani vähän paremman näköiseksi. Elikäs onko vinkkejä minkälaiset alushousut tekevät litteästä, roikkuvasta takapuolesta edes vähän nätimmän ja pyöreämmän pepun?

Käytän hipstereitä nyt, mutta ne jalassa saumat näkyy farkun alta ikävästi, kun olen niillä yrittänyt "nostella" sitä olematonta takapuoltani. Stringit tietty aivan aut, siinähän on vaan kaksi lättyä roikkumassa sen nauhan molemmin puolin - järkyttävän näköinen farkkujen allakin. Maksihousut (kääk!) ei ole kuitenkaan maksit just tuolta alhaaltapäin, mitä itse tarvitsisin, ne ennemminkin muokkaavat kai vatsaa litteämmäksi, mitä itse en tarvitse.
Tämä ei ole provo. Saa nauraa, jos naurattaa. Oikeasti: Apuja, pliis!

Ei sitä peppua oikein saa tavallisilla alushousuilla "nostettua" vaan mikäli lattan haluaa muotoa ja kohotusta, on käännyttävä muokkavien alushousujen suuntaan...

Yhteistyössä