Siis täällä Suomessa tollanenAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Se on lehden päällä. Oli se iso. Kroppa n. 4cm ja jalat sitten siihen kaveriksi.
Ei. Asutaan Espanjassa.Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Siis täällä Suomessa tollanenAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Se on lehden päällä. Oli se iso. Kroppa n. 4cm ja jalat sitten siihen kaveriksi.
No HUH Olisit heti sanonu, mä meinasin jo pakata kamat ja muuttaa johonki missä ei o minkäänlaisia hämähäkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ei. Asutaan Espanjassa.Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Siis täällä Suomessa tollanenAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Se on lehden päällä. Oli se iso. Kroppa n. 4cm ja jalat sitten siihen kaveriksi.
ja taas yksi hyvä syy mun pysytellä koto-suomessaAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ei. Asutaan Espanjassa.Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Siis täällä Suomessa tollanenAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Se on lehden päällä. Oli se iso. Kroppa n. 4cm ja jalat sitten siihen kaveriksi.
Meinasi mullakin tulla suru puseroon kun tuon näinAlkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:No HUH Olisit heti sanonu, mä meinasin jo pakata kamat ja muuttaa johonki missä ei o minkäänlaisia hämähäkkejä.