Aloititteko tupakan uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja levoton sielu
  • Ensimmäinen viesti
levoton sielu
koko ajan hullun levoton olo..:( pinna kireällä...
kohta 9kk oltu polttamatta ja olis tyhmää aloittaa...
Tekee vaan jo nyt mieli että...:(
Pelkäänki että retkahdan ku vauva tulee....

Aloititteko polttamisen raskauden jälkeen?

Olen aloittanut kaksi kertaa uudelleen raskauden jälkeen,nyt taas raskaana ja olen lopettanut ja en varmasti enää koskaan aloita uudelleen *koputtaa puuta* Älä missään nimessä mene ottamaan sitä yhtäkään tupakkaa meinaa se on siinä sitten eikä helpolla paluuta enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja levoton sielu:
koko ajan hullun levoton olo..:( pinna kireällä...
kohta 9kk oltu polttamatta ja olis tyhmää aloittaa...
Tekee vaan jo nyt mieli että...:(
Pelkäänki että retkahdan ku vauva tulee....

Aloititteko polttamisen raskauden jälkeen?
:wave: :hug: Painin saman asian kans :ashamed: vauva nyt 2kk ja joka päivä on rööki mielessä... :ashamed:

jeps
Olin reilu 8kk polttamatta jo ennen kuin tulin raskaaksi. Raskausajankin olin polttamatta, mutta kun vauva oli 2kk vanha, poltin ensimmäisen tupakan ja siitä se lähti. Nyt olen polttanut 8kk, kuin en olisi koskaan tupakointia lopettanutkaan.

Minä myös!
Aina raskauksien aikaan totaali lakko (lopetus? ) mutta sitte kun vauvat on syntyny niin sitte taas lähtee käsistä :( Tällä hetkellä menee pari päivässä. Lasten nähden en koskaan polta vaan ainoostaan iltasin istun hetken rauhassa takapihalla kun kämppä on hiljentyny ja vedän ne pari röökiä :ashamed:

haicu harmaana
lopetin, olin polttamatta melkein 3 vuotta. Lapsi synty, tupakinpoltto alkoi jostain kumman syystä. Kaksi vuotta poltin ja nyt taas jo 4 päivä ilman tupakkia. Koko ajan mieli tekee aivan hirveästi mutta mieli pitää :) Olen päättänyt että en sorru. Hirveät morkkikset viimeksi päällä kaksi vuotta kun harmittelin tupakoinnin uudelleen aloittamista. Haluan olla ylpeä itsestäni ja olla polttamatta loppuelämäni ;) (saas nähdä... hih)

Yhteistyössä