Aloitin tänään pätkäpaaston. Painan nyt 65,5 kg.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Katsotaan miten käy. Paino on nyt 65,5 kg. Maha on kasvanut, pehvan päällä on kahvat jne. Koronan aikana olen lihonut 3 kg. En tiedä mikä olisi hyvä paino, katson peilistä sitten jos muutoksia tulee.

Ajattelin kokeilla 16/8-paastoa.
Syön ekan kerran kello 11 ja lopetan kello 19. Yritän syödä terveellisesti tavallista kotiruokaa.
Kirjoitan tähän "päiväkirjaa".

Tänään on eka päivä, aloitin aamun mustalla kahvilla. Se on ok, normaalisti juon maitokahia mutta on tuo ihan ok.
Katsotaan viikon päästä painoa...

T. Löllömaha

No ei tossa oo mitään järkeä.

Pätkäpaasto sopii satunnaiseksi lisäksi jos on ketoruokavaliollla.

Sun tapauksessa se aiheuttaa ainoastaan elimistön säästöliekille menemisen ja todennäköisesti paaston jälkeen ahmit kalorit takaisin. Lopputulos siis se, että lihot.

Nyt ois hyvä hetki siirtyä ainakin puolet kasviksia-dieetille kun kurkut ja tomaatit ja nokkoset ja kaik kypsyvät ja ovat edullisia/ilmaisia.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Tänään paino on 64,5 kg :)
Vaikka onkin vain nestettä ym niin paino meni alemmas. Olen siitä tosi iloinen :)
Olen pystynyt noudattamaan nyt pari päivää tuota että syön vain välillä 11-19. Ja kalorimääräkin on ollut max 1500.

Ap

Mä oon hh max 30, pätkäpaastoilua luonnostaan, kalorit max.700 pv. Aktiivia 60-100min/pv.
Normi kulutus päivässä n.1500kcal+aktiivin kulutus eli n.1700-1800 kcal yhteensä.
Kirjaan kaiken ylös, punnitsen kaiken.
Paino tippunut 10kg kahdessa kuukaudessa. Eli olis varaa vieläkin kiristää koska noin hidas tahti.

Minkä pituinen olet? Itse jos painaisin 65,6kg niin olisin täysin normaalipainoinen eikä olisi mitään löllöjä. Pituutta mulla on 169cm ja valitettavasti paino on 116kg. Itse teen elämäntaparemontin enkä yritä kikkailla millään pätkäpaastoilla tms. Kyllä pitää pysyvästi muuttaa ruokavalio terveellisemmäksi ja lisätä liikuntaa.

Yhteistyössä