aloitin allilaihdutuslääkkeen..

  • Viestiketjun aloittaja tässä yksi kokemus
  • Ensimmäinen viesti
tässä yksi kokemus
nyt on neljäs päivä menossa..
oon syöny,tai koettanu syödä vähärasvaisesti mut koko ajan pitää kulkee side tai vaippa perseesssä sillä rasvaa tihkuu ja valuu koko ajan ja PALJON!

tuntuu uskomattomalta et toi kaikki ällö rasvaoljy on imeytyny muhun normaalisti!enkä ees oo syöny olevinaan mitään kovin rasvasta!!

mahaan ei koske,on ihan hyvä olo,maha ei ole ees kuralla mut oikeesti pitää olla kunnon suojukset et rasva ei tuu housuista läpi!ja miten sen hajun sit peität,vaikka se on yllättävän mieto!?

en kyllä tähän rumbaan ryhtyis jos en olis oikeesti näin vaarallisen lihava,,lääkäri tähän kehotti ja näillä mennään..kotono ollaan,ei paljoo vieraisille kehtaa mennä!=*
toivotaan nyt et tää ees tehois,oon 159cm pitkä ja painan tasan 90 kg!!!!!!!
 
hain itse laihdutus pillereitä lääkäriltä perjantaina ja alotan maanantaina.
llääkkeet vaikuttavat niin että ei tunne ruokahalua! meinasin eka allista resepti lääkettä (xenical) mutten uskaltanu ku mietin miten paska lentää!
mulla pituutta 163 ja painoa 93kkg eli tiputettavaa on!
 
ap
hmm,niin kauan kun lääkettä syö..lääke estää ruuassa olevan rasvan imeytymisen elimistöön..siis kaikenlaosen rasvan..
soin tänä aamuna hiukan lasten pupunpapanamuroja ja niissäkin oli sit ilmeisesti liikaa..ja se on tosiaan ihan oljyä mitä tulee..anteeks tää turhan tarkka selostus mut moni on olu kiinnostunu miten tää alli toimii..

ja tuun kyl kertoo tehooko tää..mut on tää aika ällöä vaikka sairaalla tavalla on kiva kun tietää et toi oksettävä oöljy tullee musta pois eikä mee lanteisiin..heh
 
ap
siis oon laskenu oikein ravat ja kalorit ja silti joka kerran ku käyn vessassakin lilluu veden pinnaalla sentin kerros rasvaa!?!?
siis kamalaa,nyt mä kyl teen varmaan jotain väärin..mut oon syöny keittoja ja sallatteja ja laskemu kaikki tarkasti?!
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras..:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
jos ruokavalio normaali ja herkuttelu lähinnä sokeripuoleista,tuleeko silloinkin tuota ulostetta?haluisin kokeilla allia muutaman (3kg) ylimääräsen pois saantiin.
sä et sitä apteekista saa 3kilon takia.
No , eikäs se pitäs olla reseptivapaa lääke eli kaikkien ostettavissa?Vai pitääkö mun kadulta napata nyt joku lihava hakemaan sitä?
 
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?
 

Yhteistyössä