Aloitellaanko perjantaisiivousta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei aloitella. on tässä tullu tanssittua imurivalssia jo viikolla niin ei tartte nyt :D pölyt lojukoot paikoillaan kunnes joku tulee ja pyyhkii. Itellä kädet niin halkeilleet ja kuivat ettei kärsi mikrokuituiseen pölyliinaan tarttua kiinni.

juu mjeil saa tulla kaikki vapaaehtoset =) kyl mä sit kahvit keitän ku kämppä o puunattu!!en todellakaa jaksa tehdä yhtää mitää ja kämppä o ku pommin jäljiltä!

mä oon jo kunnostautunut.. tiskit koneessa ja yks koneellinen pyykkiä JO pesty.. muuten ei kyllä hotsittais yhtään taas.. muuten kelle meni se suklaa viikko sitten? :p

Täällä ois kans yks kämppä siivouksen tarpeessa : sukat tarttuu lattiaa, tiskivuori sorttuu kohta, vessa pitäs puunata, juhulavaatteet silittää, pyykit limpata jne jne.. Mutta, täällä on myös reilu kuukauen ikänen poijjan nassikka joka ei tajua että vastasyntyneen tulisi nukkua lähes koko ajan :P Pittää yrittää tässä hyysäyksen oheessa jottai puuhata huushollinki hyväksi..

Mikshän tämä järjestyksen pitäminen kodissa on niin vaikeeta. Viikko sitten oi kaikki niiin hienosti paikoillaan ja nyt näyttää taas siltä, kuin lauma norsuja olis vilistänyt olkkarin läpi. Ja kun tästä sotkusta ei voi edes lasta syyttää, ihan ite olen sotkenut. Pari miehen vaatetta kyllä sohvalla, mutta muuten ihan mun omia sotkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Valossa:
Mikshän tämä järjestyksen pitäminen kodissa on niin vaikeeta. Viikko sitten oi kaikki niiin hienosti paikoillaan ja nyt näyttää taas siltä, kuin lauma norsuja olis vilistänyt olkkarin läpi. Ja kun tästä sotkusta ei voi edes lasta syyttää, ihan ite olen sotkenut. Pari miehen vaatetta kyllä sohvalla, mutta muuten ihan mun omia sotkuja.

mulla kans taitaa olla ihan omaa syytä.. kun ei heti laita tavaroita takaisin paikoileen touhuilun jälkeen.. tietty poika kans tekee oman osansa sotkemisessa ja mies..mm..meillä on imuri parvekkeella kun poika tykkää imuroida siellä :laugh:

Olis pakko aloittaa urakka mutta kun ei kiinnosta. Huomenna esikko päättää peruskoulunsa ja on sukulaisia kutsunnut kahveelle ja kakulle. Joten nyt pitäis mopin ja rätin heilua. Mutta taidan odottaa neitiä koulusta ja laittaa sen hommiin...

Yhteistyössä