Aloin tapailla yhtä miestä seksin merkeissä ja nyt mietin että uskallanko laittaa miehelle viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22788199]Joo onhan sillä varmasti hurjat suunnitelmat kun on menossa huomenna aamulla töihin. :D[/QUOTE]

Ehtii se silti pokata muuta seksiseuraa vaikka baarista =D

[QUOTE="vieras";22788880]Ehtii se silti pokata muuta seksiseuraa vaikka baarista =D[/QUOTE]

No sitten pokaa. Kyllähän mäkin sen voin tehdä kun seuraavan kerran baariin menen. Ei me olla toisillemme tilivelvollisia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22788702:
Joo kyllä mä toki sen ymmärrän. Jaoin vain palstan oppeja eteenpäin.:saint: Kun käsitin että tässä on kyse pelkästä "seksisuhteesta".

Mä luulin käyneen jo aloituksessa esille sen, että kyse on seksisuhteesta. Otsikko on mielestä melko selvä, mutta silti jotkut yritti tästä tehdä jotakin muuta. :D

[QUOTE="a p";22788864]Joka reikään? Kyllä se on vain pillu mihin mua pannaan[/QUOTE]No ei kauaa noin ahdasmielisellä asenteella. Mikä helvetti siinä perseen pihtaamisessa on, ettekö te typerät ämmät tajua että pilluja on maailma täynnä, jyvät erottuu akanoista siinä kuka suostuu muuhunkin kuin johonkin keskivertopanoon peiton alla pimeässä.

[QUOTE="vieras";22789167]No ei kauaa noin ahdasmielisellä asenteella. Mikä helvetti siinä perseen pihtaamisessa on, ettekö te typerät ämmät tajua että pilluja on maailma täynnä, jyvät erottuu akanoista siinä kuka suostuu muuhunkin kuin johonkin keskivertopanoon peiton alla pimeässä.[/QUOTE]

No eihän kaikkia miehiäkään kiinnosta anaaliseksi. :D Sä tässä ahdasmielinen olet jos ilman anaaliseksiä on muka tylsää. :p

Olemme tavanneet kaksi kertaa seksin merkeissä. Eilen facessa vähän oli puhetta että jos tapaisimme tänään. Mies olisi halunnut tavata jo eilen mutta mulle ei sopinut. Sovittiin että viestitellään, mutta ei ole miehestä kuulunut mitään koko päivänä.

Mietin että jos nyt laitan viestin niin olenko liian tyrkky ja "ahdistelen" eli onko vain parempi odottaa miehen yhteydenottoa koska mä olin eilen se joka ehdotti tätä päivää.

Kertokaa nyt laitanko viestin vai en?

Olemme tavanneet kaksi kertaa seksin merkeissä. Eilen facessa vähän oli puhetta että jos tapaisimme tänään. Mies olisi halunnut tavata jo eilen mutta mulle ei sopinut. Sovittiin että viestitellään, mutta ei ole miehestä kuulunut mitään koko päivänä.

Mietin että jos nyt laitan viestin niin olenko liian tyrkky ja "ahdistelen" eli onko vain parempi odottaa miehen yhteydenottoa koska mä olin eilen se joka ehdotti tätä päivää.

Yhteistyössä