aloin miettiin tässä (ihan hullua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamisku-86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamisku-86

Vieras
kun olen tässä tapaillut erästä miestä jo jonkun aikaa,hän on 27v. 2 lapsen isä,pojat
3 ja 6v. itse olen kahden pienen lapsen yh äippä, 2vpoika ja 6kk tyttö.
mietin vaan että jos tästä jotain vakavaa kehkeytyskin (mä oon vähän tällänen himmailija) niin periaatteessahan musta tulis äitipuoli koska nää lapset on isällään joka toinen viikko. näiden äiti on ihan mukava,on jo itse uusissa naimissa ja hänellä 1 yhteinen lapsi tän uuden kanssa,mietin vaan et jos tekis nyt kolmannen lapsen ni mä oisin vielä 21.v ja sitten tavallaan viiden lapsen "äitinä"
aina viikon,koska pakkohan se ois sit ku ne pojat olis siinä niin paljon ni koittaa olla oikea perhe tai silleen :whistle: joo,järkevä sepustus,mua vaan rupes jotenkin huvittaa et mitähän ihmiset tuumais ku menis tollasen lauman kans esim.kauppaan ja mä näytän valitettavasti vieläkin alaikäseltä tai just nipin napin 18v. :laugh: :ashamed: :xmas:

En osaa tuohon sanoa onko nyt hyvä aika hankkia lisää lapsia onhan niissä neljässäkin varmaan hommaa. Nautitte nyt toisistanne.

Mun vanhin lapsi on nyt 10 ja uusi mieheni 22 eikä kukaan ole mun mielestä kattonut kieroon että isä hahmo olis liian nuori. Alettiin olemaan yhdessä, kun mies täytti 18 ja hyvin on meidän perhe sopeutunut tähän ja lisäystäkin ollaan saatu yhdellä pojalla joka on nyt 1.5v.

kuulostat tosi äidiltä....sulla tuntuu menevän hyvin kun noin pienet lapset ja nyt jo yh :whistle: mitä jos keskittyisit niihin omiin pieniin lapsiin ja jättäisit noi "himmailut" sitte jonnekki tonne tulevaan.... :whistle:

Yhteistyössä