Aloe vera-juoma+raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Esittelijä sanoi, että sitä voi juoda raskaana ollessa, kunhan ei aloita loppuraskaudessa. Mutta uskallanko ottaa sitä, kun välillä kuitenkin on niiitä harjoitussuppareita jo nyt, vaikka viikkoja on vasta 22+4?

Sen toimintaperiaate on se, että se puhdistaa suolta ja saa kaiken moskan liikkeelle, joten kuurin aloitus ei ole suositeltavaa raskaus ja imetysaikana, mutta jos olet juomaa juonut jo aiemminkin eli käytät sitä säännöllisesti niin estettä sen nauttimiselle ei ole raskausaikana. Ja jos olet noilla viikoilla niin kannattais ehkä välttää sillä juoma voi saada sut ripuloimaan ja vatsan toiminnan tehostumaan joten se voi aiheuttaa supistuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Ok, eli juotan sitä miehelle. :xmas:
Sinänsä olisi ollut kiva kokeilla sitä ja katsoa jos se auttais tähän väsymykseen.

Mä tykkäsin juomasta, auttoi nivelkipuihini ja vatsavaivoihini. Pitäis taas juoda kuuri. Myös ne voiteet on ihan ylivetoja.. pitää muuten kiittää sua, olisin unohtanut aloevoiteen matkalaukusta jos et ois maininnut asiaa täällä.. *kipaisee laittamaan voiteen matkalaukkuun*

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mites muuten, jos otan sitä esim. vain 5 ml, niin voiko se aiheuttaa ripulia? Nyt kärsin ennemmin kovasta vatsasta...

No ennemminkin mä varoisin sen puhdistumisen aiheuttamien juttujen takia enkä ripulin.. Mulla ei varsinaista ripulia esiintynyt, mutta melkoisen tehokasta suolentoimintaa kylläkin. Että sitä vaan ajattelin, että jos sitä tahtia vierailet vessassa niin varmasti alkaa supistella.

Tuo Aloe Vera-juoma kiihdyttää aineenvaihduntaa ja puhdistaa siten suolistoa ja kehoa. Sitä ei suositella aloitettavaksi raskauden aikana, ellet ole juonut sitä jo ennen raskautta säännöllisesti. Itse juon sellaista Aloe Veran Pomestan juomaa, joka on vähän kuin sekamehua. Siinä on vähemmän itse aloeta ja paljon myös muita hedelmiä.

Yhteistyössä