Almiron pepdi erikoismaito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

milla

Jäsen
29.05.2004
471
0
16
Helppikää, onko kenenkään lapsella käytössä Almiron Pepdi erikoismaito?

Olen yrittänyt viikkoja saada vauvaa juomaan sitä mutta taitaa olla kamalan makuista kun ei vieläkään vaan maistu.

Siksi meinaa usko loppua että voiko sitä kukaan suostua juomaan?

Ja miten olet saanut lapsesi juomaan sitä?

=)

Hei

Me saatin resepti Almiron peptille. Eilen kävin ostamassa ja eilen illalla kokeiltiin. Olemme kai sitten onnekkaita, kun vauvallemme kelpasi tuo juoma. Juotin vain n. 1/2 dl ja sitten jatkoin rintamaidolla.

Me siis vain harjoiteltiin juomaa, että tänään isi saa sitä juottaa itsekseen vauvalle, kun minä lähden treeneihin.

Eli mitään keinoa kuinka saada vauva juomaan Almiron peptiä, ei siis minulla ole. Juotatko maitoa itse vai joku muu? Meillä eilinen "testijuotto" meni minulta hyvin. Mies on kyllä kertonut, että aiemmin tuttelia juottaessaan vauva on alkuun kitissyt - jospa siis kuka juottaa (syöttää ;) ) on väliä?

Meijän tytölle määrättiin sitä puol vuotiaana ja ei ollu mitään ongelmia hyvin kelpas. Vaikka sitä kyllä ihmettelen ku se haiseeki niin pahalle :(

Mulla olis yks sellainen iso purkki avaamattomana sitä maitoa ja voisin myydä pois jos asut lähellä ja kiinnostaa. Meijän tyttö ei sitte ollukaan maito allerginen. se maito menee vanhaks vasta joskus vuoden päästä.

Meillä oli sama ongelma silloin kun pojalla todettiin maitoallergia.Almiron Pepti ei meinannut kelvata meillä ollenkaan,mut sitkeällä yrittämisellä sekin onnistui.Meillä meni ainakin viikko ennenkuin poika huoli sitä maitoa kunnolla. =)

Meillä taas Almiron kelpasi =) Sitten jouduttiin siirtymään Nutri-Junioriin ja Neocateen ja ne vasta pahalle maistuvatkin :p Almiron on hyvän makuista niihin verrattuna. Maitomäärät pienenivät heti. Kannattaa vaan sitkeästi tarjota. Kyllä vauva ajan kanssa tottuu makuun ihan varmasti. Onhan se niin erimakuista kuin äidinmaito =)

Yhteistyössä