Ällöttävä olo kun söin kaksi sämpylää - hiilarinvälttelijän tunnustuksia osa 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruumis kärsii tyhmästä päästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruumis kärsii tyhmästä päästä

Vieras
Lapsella oli tänään kaverisynttärit ja meillä oli ruuaksi hodareita. Erehdyin itsekin syömään kaksi kun ei tehty illaksi muutakaan ruokaa. Eipä olisi pitänyt. Nyt on tosi paha olo ja ilmaa vatsassa.

Kyllä se vaan niin on että kun aikansa välttelee leipää ja pastaa jne niin kun sitä erehtyy syömään, niin olo ei ole hyvä. Nyt ottaa päähän että olin niin tyhmä.

Minua ei sinänsä ahdista ihmisten erilaiset ruokavaliot, mutta tämä julistuksellisuus mitä näihin vähähiilarisiin liittyy... argh! Jos jonkun ruoansulatuselimistö on "muka" jäänyt ajalle ennen maanviljelyn aloittamista, pitäkööt sen omana tietonaan ja syökööt raakaa lihaa jossain kotiluolassaan, tarviiko jokaista suuhunsa pistämää murenaa toisille mainita? Kun tässä maailmassa on niin paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään valinnanvaraa sen suhteen mitä syödäkseen saavat, ovat vain kiitollisia, jos saavat.

En oikein ymmärrä sellaista hysterisointia, että jos vähän syö liikaa tai vääränlaista, niin heti tulee niin paha olo, että sitä pitää jotenkin analysoida ja olla syyllinen olo. Onko toisille mahan toiminta, suolistokaasut, satunnaiset turvotukset ja epämukava olo todella niin syvällinen asia, että niitä pitää edes ajatella yhtään, jos ei ole mistään oikeasta sairaudesta kyse.

kyllä mulla kanssa tulee ihan samat oireet heti jos syön vehnää tai sokeria enemmän. nyt 10 viikkoa oon karpannu enkä oo edellämainittuja syönyt kuin poikkeustapauksissa. eräitten synttäreitten jälkeen mulla oli ihan karsee olo 2pv ja sit meni myös päänahka ihan ruvelle. kaverilla kanssa sama aina jos syö sokerii tai vehnää

[QUOTE="pah";23884167]kyllä mulla kanssa tulee ihan samat oireet heti jos syön vehnää tai sokeria enemmän. nyt 10 viikkoa oon karpannu enkä oo edellämainittuja syönyt kuin poikkeustapauksissa. eräitten synttäreitten jälkeen mulla oli ihan karsee olo 2pv ja sit meni myös päänahka ihan ruvelle. kaverilla kanssa sama aina jos syö sokerii tai vehnää[/QUOTE]

Mulla kanssa samat oireet ja lisäksi mulla alkoi puskea sientä varpaiden väleistä sämpylän syönnin jälkeen : /

ja ihme juttu että täällä saa kyllä keskustella kaikesta muusta ääliömäisestä mutta karppauksesta näköjään ei. joku kateellinen rupee heti aukomaan päätään ku ite ei uskalla kokeilla ja laihtua pois läskeistään