V
Vieras
Vieras
Musta tuntuu, että mulla alkaa olla todellinen ongelma.
Mä kammoan kaikkia paikkoja, mihin tiedän, että monet on koskeneet.
En pelkää pöpöjä tai sellaista, mua vaan yksinkertaisesti inhottaa.
Mieheni puhui kaveristaan, joka on mieheni mielestä ylihygieeninen ainaisine käsien pesuineen. Tuo aiheutti mulle reaktion, että mua inhottaa syödä mieheni tekemää ruokaa, kun ajattelen, että hän ei pese käsiään esim. vessassa käynnin jälkeen...
Ja mä en pysty nukkumaan tyynyllä, jossa joku muu on edes käväissyt.
Mainos, jossa toinen ottaa toisen suusta lakun (toinen tykkää suklaasta, toinen lakusta) saa mut suorastaan yökkäämään.
Ja mun inho laajenee koko ajan. Yritän taistella inhoani vastaan, että pystyisin esim. edelleen joskus syömään ulkona.
Voisi luulla, että olen joku ylihygieeninen tyyppi, mutta en ole. En ole ollenkaan himosiivoaja.
Joskus niin ärsyttää tää neuroottisuus. Ketään muita?
Mä kammoan kaikkia paikkoja, mihin tiedän, että monet on koskeneet.
En pelkää pöpöjä tai sellaista, mua vaan yksinkertaisesti inhottaa.
Mieheni puhui kaveristaan, joka on mieheni mielestä ylihygieeninen ainaisine käsien pesuineen. Tuo aiheutti mulle reaktion, että mua inhottaa syödä mieheni tekemää ruokaa, kun ajattelen, että hän ei pese käsiään esim. vessassa käynnin jälkeen...
Ja mä en pysty nukkumaan tyynyllä, jossa joku muu on edes käväissyt.
Mainos, jossa toinen ottaa toisen suusta lakun (toinen tykkää suklaasta, toinen lakusta) saa mut suorastaan yökkäämään.
Ja mun inho laajenee koko ajan. Yritän taistella inhoani vastaan, että pystyisin esim. edelleen joskus syömään ulkona.
Voisi luulla, että olen joku ylihygieeninen tyyppi, mutta en ole. En ole ollenkaan himosiivoaja.
Joskus niin ärsyttää tää neuroottisuus. Ketään muita?