ALLi-laihdutuslääke?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Sopisiko minulle?

Laskin juuri painoindeksini laskurilla, sain 27,7, ei ihan yli 28 mut kuitenki, lievä ylipaino. Painoa saisi pudottaa ainakin kg, painan 71kg.

Olen valmis panostamaan terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan. Pitäisikö hakea terkkarilta todistus että todella olen tuon kokoinen, ei ne mua kai apteekissa usko, vai uskooko?

Mä oon lihonu ja lihonu ja nyt ärsyttä, haluan muutosta.
 
Kokeilin ko. lääkettä ja tosiaan siinä on kauheat ukaasit millaista ruokavaliota pitää noudattaa ja kuinka paljon liikkua jne. Eli tosiaan se ruokalu ja liikuntatottumusten muutos on ratkaisevaa, eikä se alli. Ainut mitä alli minulle teki oli öljyiset pierut ja järjetön ripuli, jos erehdyin syömään mitä tahansa rasvaista ruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli en suosittele tuhlaamaan rahoja tuohon vaan kokeilemaan lähes rasvatonta ruokavaliota ja liikunnan lisäämistä!

Mieluumminkin vähähiilarista :) Sillä saa parhaiten nesteitä pois ja kilot putoo kivasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeilin ko. lääkettä ja tosiaan siinä on kauheat ukaasit millaista ruokavaliota pitää noudattaa ja kuinka paljon liikkua jne. Eli tosiaan se ruokalu ja liikuntatottumusten muutos on ratkaisevaa, eikä se alli. Ainut mitä alli minulle teki oli öljyiset pierut ja järjetön ripuli, jos erehdyin syömään mitä tahansa rasvaista ruokaa.

Kaverin äiti käyttää noita ja kertoi et muutaman vessareissun jälkeen alkoi noi allit motivoimaan olemaan syömättä rasvaisia ruokia koska on ihan oikeasti seurauksia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli en suosittele tuhlaamaan rahoja tuohon vaan kokeilemaan lähes rasvatonta ruokavaliota ja liikunnan lisäämistä!

Mieluumminkin vähähiilarista :) Sillä saa parhaiten nesteitä pois ja kilot putoo kivasti!
Minäkään en jättäisi rasvaa pois. Toki vähentää voi. Minulla oli keväällä muutaman viikon erityinen ruokavalio-ohjelma. Kun rasvaa ei ollut ruokavaliossa juuri lainkaan, niin paino jumittui. Kannatan sekaruokavaliota, mutta sokerit joutavat pois ja kuiduttomat jauhot, pastat yms mahdollisimman vähiin.

 

Yhteistyössä