A
auttakaa
Vieras
Sopisiko minulle?
Laskin juuri painoindeksini laskurilla, sain 27,7, ei ihan yli 28 mut kuitenki, lievä ylipaino. Painoa saisi pudottaa ainakin kg, painan 71kg.
Olen valmis panostamaan terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan. Pitäisikö hakea terkkarilta todistus että todella olen tuon kokoinen, ei ne mua kai apteekissa usko, vai uskooko?
Mä oon lihonu ja lihonu ja nyt ärsyttä, haluan muutosta.
Laskin juuri painoindeksini laskurilla, sain 27,7, ei ihan yli 28 mut kuitenki, lievä ylipaino. Painoa saisi pudottaa ainakin kg, painan 71kg.
Olen valmis panostamaan terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan. Pitäisikö hakea terkkarilta todistus että todella olen tuon kokoinen, ei ne mua kai apteekissa usko, vai uskooko?
Mä oon lihonu ja lihonu ja nyt ärsyttä, haluan muutosta.