Allergiat ja raskas arki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli ja koti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli ja koti

Vieras
Olen kotona oleva äiti,nuorin 2v.,vanhin 13. 5lasta,kun aamusta saan silmäni auki,isä töissä,minä laitan lapsia kouluun ja yhtä vien eskariin...pienin kulkee pyöränkyydis mukana,kun iskällä auto,aamusta alkaa jo lääkkeet muistettava kaikille omansa(astma,ravintolisää,kalkit ym..)vahdittava,et toinen ei ota toisen margariinista,ei ota toisen leivästä(keliakiaa,vilja,maito,kala,muna,...siis niitä riittää)sit teen kaiken kotityön ja kiireellä haen eskarilaisen...sit harkat toisilla,sitä,tätä,joskus tuntuu,ettei itse saa istua kun yöllä, mutta sit jo väsyttää...onko kellään samanlaista???Ja meillä isä tekee kotitöitä tosipaljon,mutta eihän hän ole kotona kun illalla...huh,joskus niin uuvuttaa. :p

Ajattele positiivisesti, joillakin voi olla asiat vielä huonommin :) Oletko pyytänyt kunnalta kotiapua, ettet ihan itse uuvu kokonaan? Lapsesi ovat kuitenkin aika pieniä..

En voi verrata meidän arkea teidän arkeen kun on perheessä vain kaksi allergista mutta tiedän kyllä jotain allergiaperheen elämästä... Meillä myös ruoka-aine- ja siitepölyallergiat ovat riesana mutta nyt meillä on vähän seesteisempi vaihe meneillään. Tarkoitan että ei ole ruoka-ainekokeiluja käynnissä. Tsemppiä kaikille allergia-asioiden kanssa painiville!

Joo,positiivisesti aina ajattelenkin..kun viime talvena 2vkoa makasin vuorokaudet ympäri tyttäremme kanssa osastolla ja pelkäsimme pahinta,kun epäiltiin ties mitä..mutta siellä oppi arvostamaan kuitenkin,että ei minun asiat ihan huonosti ole...siitä kotiavusta,ei kunnilta ja kaupungeilta apua saa,ainakaan täällä,kun emme ole "ongelmaperhe",ei siis alkoholi ym.ongelmaa..niin sanoivat.Jaksanu olen,pakkohan se on :saint: