Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.pirkanmaanallergia.fi/ruokaohjeet/index.htm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sunnuntain gluteeniton jauhoseos-pussin kyljessä on tosi hyvä piirakan ohje.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:On ihmisillä niin huonoa tietoa allergioista!!!
Mun lapset on vilja-allergisia, eli EI yhtään mitään viljaa!
Keliaakikoille-useammalle ainakin käy gluteenittomat tuotteet joissa usein on maissia ja riisiä, ei kaikille keliaakikoille nekään passaa.
Ja laktoositon/vähälaktoosinen EI OLE sama kuin maidoton-vaan maidoton on kokonaan ilman maitoa.
Selvensikö yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:On ihmisillä niin huonoa tietoa allergioista!!!
Keliaakikoille-useammalle ainakin käy gluteenittomat tuotteet joissa usein on maissia ja riisiä, ei kaikille keliaakikoille nekään passaa.
Ja laktoositon/vähälaktoosinen EI OLE sama kuin maidoton-vaan maidoton on kokonaan ilman maitoa.
Selvensikö yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:On ihmisillä niin huonoa tietoa allergioista!!!
Selvensikö yhtään?
Ei noista allergioista peruskoulussa mitään tietoa jaeta eli ei voi olettaa, että kaikki niistä tietävät kaiken. Ennen ensimmäistä allergikkoa en tiennyt mitään allergioista. Ja kun lapsemme todettiin allergiseksi kaikelle mahdolliselle, niin ihmettelin vain, että miten joku ylipäätään voi olla allerginen maidolle tai viljoille.