allergialääkkeet raskaana

mitkä allergialääkkeet sopii raskaana oleville? aiemmista raskauksista on jo hetken aikaa ja rupesin muisteleen että saako heinixiä enää käyttää kun ennen muistaakseni sai..

ja sit kortisonivoiteet saako käyttää?
 
"vieras"
Minulle lääkäri lupasi käyttää Heinixiä mutta apteekin farmaseutti kehotti olemaan ilman jos suinkin voin. Olinkin sitten ilman, vaikka nenä oli hirveän herkillä koko raskausajan. Käytin mm. siivotessa hengityssuojaa.
 
"Iki-ihana"
[QUOTE="vieras";27776510]Ehkä kandeis kysyä ammattilaisilta...? Osaavat neuvoa myös apteekissa ja lukutaitoinen osaa kyllä lukea tuoteselosteet.[/QUOTE]

Niissä lukee kaikissa, että ei saa käyttää raskaana. Vaan kun osa ihmisistä ei pärjää ilman, jos aikoo hengissä selvitä. Ap, soitapas teratologiseen tietopalveluun.
 
"Vieras"
Ensisijaisesti käytetään paikallistuotteita esim kenäkortisonia, allergiasiltippoja jne . Jos ei ne riitä niin muistaakseni loratadiini oli turvallisin suun kautta otettavista, vaan kannattaa sun soittaa sinne teratologiseen tietopalveluun tai sitten keskustella lääkärisi kanssa.
 
"Joojoo"
Minä kyllä olen omalla vastuulla ottanut kahden raskauden ajan joka päivä yhden heinixin ja täysin normaaleja lapsia nuista on tullut.. Eikös se ole niin että kun äiti voi hyvin niin vauvakin voi? :)
 
"vieras"
[QUOTE="Joojoo";27776967]Minä kyllä olen omalla vastuulla ottanut kahden raskauden ajan joka päivä yhden heinixin ja täysin normaaleja lapsia nuista on tullut.. Eikös se ole niin että kun äiti voi hyvin niin vauvakin voi? :)[/QUOTE]

Idiootti.
 
"Hmm"
[QUOTE="vieras";27776980]Idiootti.[/QUOTE]

Mikäköhän tekee idiootin jos pitää itsensä hengissä? Ei kaikille riitä pelkät nenäsumut ja silmätipat! Pidä sinä huoli omista asioistasi urpo :)
 

Yhteistyössä