Allergialääke ja väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Miulle määrättiin eilen tähän ihon kutinaan allergialääke.
Nooh, mie otin sen illalla kuten lekuri suositteli. Eihän siinä mitään en oo aikoihin nukkunu niin hyvin ku viime yönä. Herääminen olikin sitte ihan toinen juttu. Piti väkisin pakottaa ittensä ylös et heräs ja väsyttää vieläkin...

Naureskelin aamusella ukolle, et tais nyt mennä apteekkarilta lääkkeet sekasin ja mie sain jotain norsujen nukutuslääkettä.

Onkos tämmönen ihan normaalia? Tokihan pakkauksessa luki et voi aiheuttaa väsymystä, mut et tällänen aivan tolkuton väsymys...

Mulla oli myös tässä sama juttu. Sain tabletteja allergiaan ja eipä siinä kauaa mennyt kun rupes niin väsyttää et ei enää hereillä pysynyt. Sitten aattelin et otan se lääkkeen illalla ennen kuin rupean nukkumaan, niin eipäs sitä aamulla enää jaksanut kunnolla nousta ( vaikka yleensä aika pirteä olen )
Muutaman päivän niitä söin ja sit luovutin ja nakkasin lääkkeet vessanpönttöön. Ihan kauheita olivat en enää koskaan halua noin "tujuja" pillereitä :x |O

Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Mulla oli myös tässä sama juttu. Sain tabletteja allergiaan ja eipä siinä kauaa mennyt kun rupes niin väsyttää et ei enää hereillä pysynyt. Sitten aattelin et otan se lääkkeen illalla ennen kuin rupean nukkumaan, niin eipäs sitä aamulla enää jaksanut kunnolla nousta ( vaikka yleensä aika pirteä olen )
Muutaman päivän niitä söin ja sit luovutin ja nakkasin lääkkeet vessanpönttöön. Ihan kauheita olivat en enää koskaan halua noin "tujuja" pillereitä :x |O

Lääkkeet palautetaa apteekkiin eikä missään nimessä saa mitään heittää pyttyyn. Ja semmoinen vielä että kantsii syödä lääkkeitä muutama päivä jolloin ne suurimmat sivuvaikutukset tasaantuu. Tai sitten ottakaa lääke jo iltapäivällä.

Aerius on myös tosi hyvä. Ylipäätänsä kannattaa pyytää sellaisia allergialääkkeitä, joissa vaikuttavaa ainetta on vähemmän (=vaikuttava aine on tehokkaampaa, siksi sitä on vähemmän). Mulle tuli Zyrtecistä ainakin ihan tajuton väsymys, juuri sellainen kuin ap kuvailee!

Yhteistyössä