Allegron pesuaineet

Mä en tiedä kuin tämän linkin Allegrosta: http://www.allegrosuomi.com/ .

Meillä on käytetty tuota jo kolmisen vuotta ja tyytyväisiä ollaan. Pyykit saa puhtaaksi ja ne eivät tuoksu millekään. Mies ja esikoinen ovat todella herkkäihoisia, Allegro ei ole aiheuttanut mitään iho-oireita. Kun on käytössä ollut Erisan, LV tai muita näitä herkän ihon pesuaineita, niitä ei voi käyttää kuin yhden paketin kerrallaan, sitten pitää vaihtaa toiseen, mies ja esikoinen herkistyvät heti.

Eli minä kyllä voin suositella (vaikka niiden kotisivut tuovatkin lähinnä ostostv:n mieleen :D ).

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
ok, mietin vaan olisi mukava tietää paljonko hinaksi tulee kaupan pesuaineilla yhdelle koneelliselle

Anteeksi, siihen en voi auttaa, en ole seuraillut kaupan pesuaineiden hintoja sitten muutamaan vuoteen :D ! Mun mielestä vaan ei toi ole oikeastaan sen halvempaa kuin kaupan pesuaineetkaan, joskaan ei kallimpaakaan. Mutta, tämä oli ihan mutua.

Selvä.
Vertasin hetki sitten ostettua kaupan ainett ja hinnaksi tuli liki sama kuin allegrolla mutta
tilasin allegron koska jos se on parempaa (esim zeoliiititon) kuin kaupan ja samanhintainen ja isommassa purkissa, niin loppuu se jatkuva kaupasta kantaminen :)

No, siitä seikasta mä olen pitänyt myös, pesuainetta tulee kerralla noin puolen vuoden tarpeeseen, ei tarvitse sitä unohdella kauppalistasta ja kurvailla uudelleen kauppaan viittä vaille sulkemista :D .

Meillä käytetään aleegro plus-ainetta. On todella riittoisaa 0.3-0.6dl koneelliseen pyykkiä. Ja pyykki on todella raikasta pesun jälkeen, enkä käytä enää edes huuhteluainetta. Ennen käytin nestemäisiä pesuaineita, ja uskon ettei Allegro(plus ainakaan) tule kalliimmaksi käytössä kuin se. Kertaostona tietysti kallis. Meidän kutiseva esikoinen on lakannut kutisemasta Allegron käytön jälkeen ja pesukone pysyy erittäin puhtaana. Meillä ei enää muita pesuaineita käytetä, suosittelen.

myös lapsille tilaan suoraan netistä xylitol-pastillit/purkat.
On NIIN paljon halvempaa eikä tarvi kanssa koko ajan ostaa ja tuoda kotiin pikkumäärän kerrallaan.
Netissä 700g pussi :)

Mistä osoitteesta tilaat nuo pastillit/purkat?

joo mä tilasin juuri tuon allegro Plussan.
Luulen etten tarvi valkopyykkiin lisäksi pesutehoa, miten teillä?
huuhteluainetta käyttänyt osin siksi että tuo pehmeyttä ja tuoksua, se olisi kiva kun pärjäisi ilman sitä.
Jättääkö allegro pyykin pehmeäksi?

en tajua miksi nykyään pesujauhe tarttuu ja jää klönttinä lokerikkoon??
samoin huuhteluainelokeo on tosi likainen ja siihen jää jostain syystä ainetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Vastauksesta kiitollinen:
myös lapsille tilaan suoraan netistä xylitol-pastillit/purkat.
On NIIN paljon halvempaa eikä tarvi kanssa koko ajan ostaa ja tuoda kotiin pikkumäärän kerrallaan.
Netissä 700g pussi :)

Mistä osoitteesta tilaat nuo pastillit/purkat?

http://www.fennobon.fi/

meillä oli tuttujen ja naapureiden kanssa muutama tilaamasa, pienemmät postikulut

Mä olen myös nyt tilannut tuota Plussaa. *muoks* Se valkaisuaine, käytän sitä silloin tällöin valkopyykkiin, en säännöllisesti. Eli sitä tuolla on muutama pussi varalla :whistle: .

Ja kiitos fennobon-vinkistä :D !

Tilaan erikseen myös hiustuotteet pari kertaa vuodessa ja esim. tiskiainetta on 3 kg kaapissa (kuluu 15 ml / koneellinen, riittää varmaan vuodeksi) ja muutkin pesuaineet hankin tietyn firman ystävämyynnistä pari kertaa vuodessa (suihkusaippuat, ihonpuhdistus, siivousaineet).

Kyllä Allegro jättää pyykit pehmeämmäksi kuin tavallinen pesuaine. Ja liinavaatteet kuivaan rummussa, joten tulevat pehmeinä sieltä.

Jos on pahempia tahroja, niin laitan pesuntehostajaa vähän kirjopyykinkin joukkoon, harvemmin tosin. Valkopyykkiin kannattaa varmaankin vähän laittaa.

Ja Allegroa ei laiteta sinne pesuainelokeroon, vaan palloon tai vaikka koneen pohjalle. Ja muista puhdistaa kone sillä mukana tulevalla aineella, ennen Allegron käytön aloitusta.

Kiitos Fennobon linkistä=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pystyykö tuolta Fennobonin sivuilta tilaamaan myös yksityiset henkilöt? Ettei tarvitse olla kytköksiä esim. päiväkotiin tai vastaavaan?

mun mielestä joo, tilaaja oli muistaakseni yksi naapurin tuttava joka ei ole töissä missään tuollaisesa. Kysympä naapurilta asiaa vielä varmistuakseni.
Kandee vaikka lähettää niille sähköpostia ja kysyä asiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä Allegro jättää pyykit pehmeämmäksi kuin tavallinen pesuaine. Ja liinavaatteet kuivaan rummussa, joten tulevat pehmeinä sieltä.

Jos on pahempia tahroja, niin laitan pesuntehostajaa vähän kirjopyykinkin joukkoon, harvemmin tosin. Valkopyykkiin kannattaa varmaankin vähän laittaa.

Ja Allegroa ei laiteta sinne pesuainelokeroon, vaan palloon tai vaikka koneen pohjalle. Ja muista puhdistaa kone sillä mukana tulevalla aineella, ennen Allegron käytön aloitusta.

Kiitos Fennobon linkistä=)

mistä sitä pesuntehostajaa saa, en löytänyt sieltä sivuilta mutta sehän nyt ei ole mikään uutinen etten minä jotakin löydä netistä...

Yhteistyössä