allegro pyykkipulveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitee

Jäsen
25.05.2004
387
0
16
Hei!!
Ostin tännään uuden pyykkikoneen. Nyt kun tuosta zeoliitin määrästä pyykkipulvereissa on paljon puhuttu ja siitä miten se "sotkee" pyykkikoneet... Ajattelin ottaa käyttöön heti alusta alkaen jonkun tällaisen pyykkipulverin jossa ei zeoliittia olisi. Eli tuo allegro olisi sellainen. Kuka käyttää ja mikä on kommenttisi??

www.allegrosuomi.com on osoite josta voit tilata ja jossa voit lukea käyttäjien kokemuksista.
Meillä käytetty ko ainetta nyt vuoden verran, kolmas ämpäri aloitellaan juuri,eli on riittoisaa, noin 30ml riittää hienosti normaalilikaiseen pyykkiin ja puhdasta tulee, värit säilyy kun ei sisällä itsessään valkaisuainetta vaan se lisätään tarvittaessa.

Tykännyt olen,varsinkin kun käytetään kestovaippoja niin tuolla saa pestä nekin kaikki eikä tarvitse olla montaa eri ainetta. Suosittelen! =)

Kunnon kommenttii en vielä näin 2kk kokemuksella osaa sanoa, mutta kovasti ollaan tykätty tähän asti. Isäntä kehu raikkaiksi. Musta pesutulos ihan hyvä ja siinä olen liottanu neitin ruokasotkuset bodytki ennen pesua ja yleensä ovat puhtaiksi tulleet. Koneen tuoksu pysynyt ainakin toistaiseksi ihan hyvänä. Meiän käytössä riittää ainakin pitkään eikä tarvii muistaa aina kaupasta kärrätä. Voin suositella. =)

Hei!
Vinkki toisenmoisesta pesuaineesta eli pesupähkinöistä. Katso esim. www.vaippala.com Itse Tilasin ja hain sieltä.
Lisätietoa esim. www.kestovaippakauppa.com, kohdasta Vaippahuolto > pesupähkinät
Pähkinät pesevät puhtaaksi, eivät allergisoi eivätkä ole haitaksi ympäristölle.

Niin ja tuo HomCaren (tunnetummin Swipen) white pyykkipulveri on myös zeoliton! Ihan jälleenmyyjän kautta voit ostaa ei tarvi kutsuja pitää!! Käy vilkasemassa kotisivuillamme www.homcare.fi ja sieltä kohta tule mukaan... siihen kun laittaa postinumeron sille tarkoitettuun kenttään niin löytyy lähimmän yhteyshenkilön nimi. ;)

Yhteistyössä