H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:Tuleeko pesuntehostaja automaattisesti mukana, huuhteluaine pitää vissiin erikseen tilata?
No jatkoa sitten tuohon; Suositelkaas jotain hyvää pesuainetta?ja huuhteluainetta samaan syssyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon kokeillut myös, eipä sen kummempaa sanottavaa. Samanlainen kuin muutkin.
Noista näpyistä yms kun puhutte, niin onko niissä teidän pulvereissa (LV, Erisan jne.) zeoliittia? Jos on niin se saa ihon kutiamaan....ja pesukoneen menemään tukkoon ajan myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon kokeillut myös, eipä sen kummempaa sanottavaa. Samanlainen kuin muutkin.
Noista näpyistä yms kun puhutte, niin onko niissä teidän pulvereissa (LV, Erisan jne.) zeoliittia? Jos on niin se saa ihon kutiamaan....ja pesukoneen menemään tukkoon ajan myötä.
Nestemäisiä olen käyttänyt, eikä niissä ole zeoliittia. Joku vaan, mikä ärsyttää meidän perheen herkkänahkaisimpia.
Allegron hinta varmaan menee samoihin ihan marketin pesuaineidenkin kanssa.