alle 25vuotiaiden sikapiikityksestä..helsinki.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmeli

Vieras
Elikkä helsingin kaupungin sivuilla näyttänee lukevan,että 8.12 on alkanut alle 25 vuotiaiden sikainfluenssarokotukset.

Onko kukaan ko. ryh´mästä täällä mahtanut jo ehtiä käydä rokotuksella? Mietikselen vain,että miten rokotussysteemi toimii, aikaa varmaan ei tarvi varata? Pitääkö mennä vain jonottamaan omalle terveysasemalle,vai kuinka?

Anteeksi tyhmä kysymys,mutta itseä ei ole aiemmin edes koko aihe juurikaan kiinnostanut... Mutta olisi vain kiva hakea se rokotus pois,vaikka en juurikaan edes pelkää koko tautia...

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mä kävin jo viime viikolla. Ei tarttenu ottaa ku vuoro numero ja ottaa kelakortti valmiiks esiin.

helsingistä? Pitiko jonottaa kauanki (tämä siksi,että tiedän kauan varata aikaa siellä istuskeluun)?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeli:
Mä kävin jo viime viikolla. Ei tarttenu ottaa ku vuoro numero ja ottaa kelakortti valmiiks esiin.

helsingistä? Pitiko jonottaa kauanki (tämä siksi,että tiedän kauan varata aikaa siellä istuskeluun)?

Ei tarvinnu edes jonottaa. Itä-helsingissä juu otin. Mut 30minuuttia sen rokotuksen oton jälkeen pitää vain istua rauhassa.

Ei tarvinnu edes jonottaa. Itä-helsingissä juu otin. Mut 30minuuttia sen rokotuksen oton jälkeen pitää vain istua rauhassa.

onkohan muute joku kellonaika jona sen piikin voi hakea? vai piikittääkö koko terveyskeskuksen aukioloajan?

onkohan muute joku kellonaika jona sen piikin voi hakea? vai piikittääkö koko terveyskeskuksen aukioloajan?

En mä ainakaan huomannu mitään kellonaikoja. Kai ne nyt rokottaa ihan millon tahansa ku sitä piikkiä nyt on tarjolla.

Yhteistyössä