Alle 2 vuotiaalle jotain musiikkipainoitteista kerhoa tms.?

• Viestiketjun aloittaja tanssivanmama
  • Ensimmäinen viesti
tanssivanmama
Lapsi on kiinnostunut musiikista ja erityisesti tanssimisesta ja omaa rytmitajua, tanssii aivan uskomattoman hienosti ja vaikka miten pitkiä aikoja.

Nyt mietin, että olisko jotain kerhoa tai vastaavaa, jossa voisi lapsen kanssa käydä, kun niin paljon tuosta näyttää nauttivan :) Ongelmana (?) on se, että poika on päivät päiväkodissa ja minä töissä, joten tämän pitäisi ajoittua iltapäivään/viikonloppuun.

Yritin googlettaa, mutten ihan täysin mieleistä löytänyt hauillani ja kevätlukukausi on tietenkin jo alkanut :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
muskareita järjestetään iltaisinkin, on bailatino- ym. tunteja, jossa voi tanssia lapsen kanssa jne...
Heh, toinen ongelma taitaa olla se, että tällä äidillä ei ole sitten minkäänlaista rytmitajua =) Eli, minä en ehdottomastikaan tanssi :D Kiitos sinulle kuitenkin vastauksestasi :)

mamahemuli
Päivähoidon lisäksi ei pienet tarvitse mitään harrastusta tai elämästä tulee liian rankkaa. Kotona tanssiminen riittää erittäin hyvin alle kouluikäiselle.

mamahemuli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muskareita järjestetään iltaisinkin, on bailatino- ym. tunteja, jossa voi tanssia lapsen kanssa jne...
Heh, toinen ongelma taitaa olla se, että tällä äidillä ei ole sitten minkäänlaista rytmitajua =) Eli, minä en ehdottomastikaan tanssi :D Kiitos sinulle kuitenkin vastauksestasi :)
Siis oikeesti etsit harrastusta jossa alle 2v kävisi yksin tanssimassa :eek: zsiisus sentää :eek:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamahemuli:
Päivähoidon lisäksi ei pienet tarvitse mitään harrastusta tai elämästä tulee liian rankkaa. Kotona tanssiminen riittää erittäin hyvin alle kouluikäiselle.
No kuule, en ollut tätä harrastukseksi ottamassakaan vaan ajanvietteksi. Onko se väärin, onko se liikaa, jos tekee päivähoidon lisäksi lapsen kanssa jotain hänelle mieleistä? Eikö saisi poistua kotoota sitten mihinkään, ettei olisi liikaa lapselle? Joku voikin sitten sanoa, että puistossa käyminen on liikaa tai ruokakaupassa käyminen :eek:

Nyt ollaan sitten varmaan tehty ihan kamalaa, peruuttamatonta, kun ollaan viety isompaa lasta luistelemaan viikonloppuna!!! APUA. Entäs ne kerrat, kun ollaan käyty lasten kanssa viikonloppuisin uimahallissa :( :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamahemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis oikeesti etsit harrastusta jossa alle 2v kävisi yksin tanssimassa :eek: zsiisus sentää :eek:
YKSIN?????? Kuka niin on sanonut. Kyllä mä menisin yhdessä sen kanssa, mut tarkoittaako se sitä, että mun täytyy sitten tanssia?

Yhteistyössä