mamma
Onko jollakin pikkusta päiväkodissa, joka ei siis syö vielä normaalia ruokaa? Eli pitääkö päiväkotiin viedä itse vauvan ruuat, kuten tuttelit ja muut soseet, jos ei syö tavallista ruokaa? Vai miten?
Päiväkodissako 8 kk vanha? Tahtoo tietää missäpäin??? Etelä-Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Siel mis oon töissä, on nuorimmat reilu 8kk ja kyllä niille tehään keittiössä ruuat, ihan kuten muillekin. Ne vaan sit hienonnetaan ja niitä ei mausteta silleen kuten muille. Tuttelit tarvii viedä itse.
Riippuu jos raskaus menny paljon yli, niin sit vauva reilu 8kk kun saa aloitta hoidon. Meillä poika 10kk kun sai aloittaa hoidon kun syntyi 3 viikkoa liian aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt lto:Päiväkodissako 8 kk vanha? Tahtoo tietää missäpäin??? Etelä-Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Siel mis oon töissä, on nuorimmat reilu 8kk ja kyllä niille tehään keittiössä ruuat, ihan kuten muillekin. Ne vaan sit hienonnetaan ja niitä ei mausteta silleen kuten muille. Tuttelit tarvii viedä itse.
Joo, eihän tää kyl etes tähän ketjuun kuulu, mut on tää vaan todella hurjaa et ton ikäsiä päikkäriin laitetaan!!! On tässä taas tänäänkin tullu todettua se tosiasia, että on niin raastavaa katella pientä isossa päikkärissä, johon sen ikäinen ei vaan vielä kuulu!!! =(Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Riippuu jos raskaus menny paljon yli, niin sit vauva reilu 8kk kun saa aloitta hoidon. Meillä poika 10kk kun sai aloittaa hoidon kun syntyi 3 viikkoa liian aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt lto:Päiväkodissako 8 kk vanha? Tahtoo tietää missäpäin??? Etelä-Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Siel mis oon töissä, on nuorimmat reilu 8kk ja kyllä niille tehään keittiössä ruuat, ihan kuten muillekin. Ne vaan sit hienonnetaan ja niitä ei mausteta silleen kuten muille. Tuttelit tarvii viedä itse.
Mulla loppui esikoisesta ä.loma kun poika oli 8kk, aloitin loman 50pvä ennen laskettua ja raskaus meni 16pvä yli. Ei kylläkään hoitoon mennyt vauva.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Riippuu jos raskaus menny paljon yli, niin sit vauva reilu 8kk kun saa aloitta hoidon. Meillä poika 10kk kun sai aloittaa hoidon kun syntyi 3 viikkoa liian aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt lto:Päiväkodissako 8 kk vanha? Tahtoo tietää missäpäin??? Etelä-Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Siel mis oon töissä, on nuorimmat reilu 8kk ja kyllä niille tehään keittiössä ruuat, ihan kuten muillekin. Ne vaan sit hienonnetaan ja niitä ei mausteta silleen kuten muille. Tuttelit tarvii viedä itse.
Toiset taas (kuten minä) haluaa lapsensa nimenomaan päiväkotiin, eikä missään tapauksessa perhepäivähoitajalle. Jos se sinusta on raastavaa kun toisten lapset on päiväkodissa, niin katso muualle.Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt lto:Joo, eihän tää kyl etes tähän ketjuun kuulu, mut on tää vaan todella hurjaa et ton ikäsiä päikkäriin laitetaan!!! On tässä taas tänäänkin tullu todettua se tosiasia, että on niin raastavaa katella pientä isossa päikkärissä, johon sen ikäinen ei vaan vielä kuulu!!! =(Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Riippuu jos raskaus menny paljon yli, niin sit vauva reilu 8kk kun saa aloitta hoidon. Meillä poika 10kk kun sai aloittaa hoidon kun syntyi 3 viikkoa liian aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt lto:Päiväkodissako 8 kk vanha? Tahtoo tietää missäpäin??? Etelä-Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Siel mis oon töissä, on nuorimmat reilu 8kk ja kyllä niille tehään keittiössä ruuat, ihan kuten muillekin. Ne vaan sit hienonnetaan ja niitä ei mausteta silleen kuten muille. Tuttelit tarvii viedä itse.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel