Alle 155 cm naiset

• Viestiketjun aloittaja pikkunaisia
  • Ensimmäinen viesti
Pituutta 148cm. Välillä häiritsee, kun kaikki on liian korkealla, joutunut joskus kaupassa pyytämään ventovieraalta apua kun ei vaan yletä :-( se on hiukkasen noloa.. Mutta toimeen on tultava. Eikä minulla niin hankalaa ole kun esim. Lyhytkasvuisilla, joilla pituutta vielä 20cm vähemmän.

ht
Olen 153 cm, ja muuta hankaluutta pienuudessa ei oikeastaan mielestäni ole kuin sopivien housujen löytäminen! Mieheni on 171cm, jonka kanssa olemme olleet naimisissa 20vuotta, lapsia on 4. Lapset ovat suht normaalin kokoisia.

Spencer Hastings
Ei häiritse mikään muu kuin tuo ht:nkin mainitsema, että housuja ei meinaa löytyä. Mulla ei oo tällä hetkellä yhtiäkään housuja.
/edit. toinen häiritsevä asia on nykyisen asunnon 90cm korkeat keittiötasot, tarvisin sinne sellasen pienen korokkeen, ettei olis niskat ihan sykkyrällä pidemmän ruuanlaiton jälkeen.

Miehet ei ole suhtautuneet mitenkään erikoisesti. Kuten ei muutkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"kesis"
olen tasan 155 mieheni 186 =) kätevää kun ei tarvii keittiötikkaita ! eipä tuo pituus ole elämäni aikana ketän haitannut tai minua hidastanut. kieltämättä keittiöt olivat edellisissä (vuokra) asunnoissa painajaisia noiden tasojen takia! nyt oma koti ja teetetty keittiö. yletyn jopa toiselle hyllylly yläkaapissa ongelmitta ja kolmannestakin saan varpistellen ja kurottaen tavaraa!! jipii!!

Peyote
152 cm.
Tietysti oon tyytyväinen, kuka nyt haluis olla muuta kuin on. En mä vaan tiedä miten miehet suhtautuu, eihän kellään varmaan mitään sisäistä mittanauhaa oo millä ne näkee minkä pituinen kukakin on. Mun mies ainakin tykkää musta koska mä oon mä. Saattaa joku muukin tykätä mutta mitä mä ees sillä tiedolla tekisin.

"noo"
Pituutta 148cm. Välillä häiritsee, kun kaikki on liian korkealla, joutunut joskus kaupassa pyytämään ventovieraalta apua kun ei vaan yletä :-( se on hiukkasen noloa.. Mutta toimeen on tultava. Eikä minulla niin hankalaa ole kun esim. Lyhytkasvuisilla, joilla pituutta vielä 20cm vähemmän.
Mäkin oon joskus joutunut pyytämään kaupassa apua ventovieraalta, mutta oon 165cm. Että joskus ne asiat on vaan korkealla...

mies, varttuneempi sellainen
Oletteko tyytyväisiä pituuteenne? Entä miten miehet ovat suhatautuneet?
Älä ole huolissasi.
En voi sanoa tuohon varsinaiseen kysymykseen juuri mitään, sillä olen mies ja vieläpä täsmälleen ikäryhmäni keskiarvoon nähden keskimittainen pituudeltani.

Lyhytkin nainen voi olla aivan yhtälailla äärimmäisen haluttava kuin pidempikin ja luulenpa että vähemmän haittaa inhorealitisilla soidintaisteluilla naisella lyhyestä varresta on haittaa kuin jos olisi ns miehen mitoissa, 180 -senttiselle naiselle ei helpolla ottajaa ole kun moni mies tunteee itsensä noloksi ollessaan naistaan lyhyempi ja parimetrinenkään ei tunne noin pitkän naisen vierellä niin isoksi kuin on tottunut.

Vaan toki tuohonkin suuntaan sama pätee, ulkonäkö on monen asian summa ja haluttavuus vielä useamman, eivät kaikki katso sitä ulkokuorta lainkaan. <3

Yhteistyössä