Alkuvuodesta ´06 esikoista toivoneet

Heippa!
Olen seurannut eri viestiketjuja ja tuntuu vähän ettei itse kuuluis mihinkään. Yritystä on jo siis hyvän matkaa yli vuoden takana, mutta tarkempiin tutkimuksiin ei miehen toiveesta olla vielä menty (itselleni on tehty perustutkimukset). Tavallaan siis lapsettomuuspuolen jutut on hoitoineen yms. VIELÄ vieraita... Olisko täällä kohtalotovereita, joita kiinnostais kirjoitella omaan ketjuun ns. pidempään esikoista yrittäneinä? Kertoa muutamalla sanalla omasta tilanteesta ja toivottavasti saada lohtua siitä, että samassa jamassa on muitakin. :heart:
 
Me olemme tämän vuoden alusta haaveilleet esikoista, olemme niin vähän aikaa vasta "yrittäneet" ettemme ole lähteneet vielä tutkimuksiin. Tosin gynelle olen varailemassa aikaa, kun alavatsa ihmeellisen kipeä..polttelee ja navan kummaltakin puolelta välistä pistää vihlovasti. Raskaustesti ja pissatesti(tulehdus) negat, joten epäilen et oisko jokin gynen puolen tulehdus. Oli nimittäin tuota polttelevaa tunnetta jo ennen edellisiä menkkoja ja jatkunut nyt menkkojen jälkeen. Ehkä sitä vain tarkkailee itseään suurennus lasin avulla..kevät talven vauva olisi ihana, kerkeis kesäksi jo hyvän kokoseksi jne. Oviksia jne. en ole vielä lähtenyt testailemaan, tuntuu liian aikaselta..mut kait se täytyy mikäli plussaa ei näy ja menkka kiertoni pysyvät näin epäsäännöllisinä, viimeksikki oli 2vk myöhässä, edellinen 1vk.
 

Yhteistyössä