Näin juuri. Jos laskettuaika on tammikuulla, niin ei se aina takaa sitä, että raskaus menisi vuodenvaihteen yli.Alkuperäinen kirjoittaja just:Kouluun voi aina hakea lykkäystä.
Juu, tuota asiaa en mieti ollenkaan. Se on yksi vuosi elämässä kun muut saa käydä baareissa aikaisemmin, saada ajokortin jne.. eli ehtii kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä varmasti menisin suunnitellun aikataulun mukaan. Kuitenkin lapset kehittyy niin eri tahtiin että se loppuvuonna syntynyt koululainen voi olla paremmin koulumaailmaan sopeutuvainen kun se alkuvuodesta syntynyt koululainen.
Mä en ole itse mitään muuta "hyvää" vielä keksinyt siitä että itse on syntynyt ihan vuoden alussa kun että täytti 18 ennen kun muut ikätoverit. Tosin siinä vaiheessa sillä ei ollu kauheesti väliä kun kavereita oli vuottaparia vanhempia ja nuorempiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja on siinä huono puolikin kun on alkuvuodesta syntynyt..mun mies on ja se joutu oleen tosi pitkään kuskina kun oli eka joka sain ajokortin![]()
![]()
Eihän se lasten ihanuutta muutaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä on kaksi ihanaa loppuvuoden lasta.
Varmaan saa kakkaa niskaan kun tätä kysyt![]()
Miksi ihmeessä? Kai sitä toivoa saa.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä on kaksi ihanaa loppuvuoden lasta.
No yleensä tunteet kuumenee kun tälläsiä kysellään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi ihmeessä? Kai sitä toivoa saa.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä on kaksi ihanaa loppuvuoden lasta.
En maailmanloppua ajatellutkaanAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Meidän esikoinen on luokkansa paras, keskiarvo huitelee ysin pintaan ja on syntynyt joulukuun 18. päivä. Ei edes tehty mitään koulukypsyyskokeita, koska hänestä näki jo hyvissä ajoin, että pärjää kyllä. Ja jos näyttää, ettei pärjää, niin sit alottaa koulun seuraavana vuonna. Eihän se nyt maailmanloppu ole.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel