Alkuviikosta oli aika tympeetä katsoa vaa-an lukemia. Mutta kyllä se siitä, näköjään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vera"

Vieras
Ma: 66.3 kg
Ti: 66.4 kg
Ke: 66.7 kg
To: 66.3 kg
Pe: 65.7 kg
La: 65.4 kg

Täytyy myöntää, että tuossa keskiviikon kohdalla teki mieli luovuttaa. Onneksi se kävi vain hetken mielessä.

Tuo painon nousu ilmeisesti johtuu liikunnan lisäämisestä. Aiemmin en ole juossut noin usein ja pitkään. Yhden lepopäivän pidin olisiko ollut ti tai ke, en muista. Silloin vaan kävelylenkit.

Torstaina söinkin mäkkäriaterian, kaloreita n. 1000e, lisäksi söin pari ruisleipää ja marjarahkaa, joten eipä tullut kaloreitakaan liikoja. En tosin laske kaloreita tarkasti ja muutenkin ruokavalio ei ole perinteinen laihduttajan puuro/rahka/kananmuna/broileri/kasvikset. Se olisi painajaiseni, haluan vaihtelua! Ja huom! aiemmin olin 77kg, joten kokemusta on laihduttamisesta. Nyt jatkan painon ylläpito vaiheesta taas.

Joskus oikein rakastan laihduttamista. Ilman liikuntaa siitä ei minulla tulisi yhtään mitään. Miten mä olenkin oppinut rakastamaan liikuntaa. Ja huom! Vuosi sitten olin aikalailla rapakunnossa. Ja olin sitä vuosia. Tiedän tosiaan, että aloittaminen on vaikeaa kun ei jaksa hölkätä/juosta kuin viisi minuuttia.

Mutta kyllä se vaan palkitsee kun kunto nousee ja jaksaa. Mutta en höpöttele enempiä, tulee niin pitkä viesti. Mutta voit jättää kommenttisi, jos jotain mielenpäällä.

Mä sain eilen rikottua 5 pudotetun kilon rajan :) Olen tyytyväinen, vaikka se on hidasta ollutkin. Hitaus johtuu siitä, että minäkään en halua liian rankkaa diettiä vaan sellaisen, että jaksan noudattaa sitä loppuelämän ja siihen kuuluu myös herkuttelu silloin tällöin.

[QUOTE="vieras";28868050]Mä sain eilen rikottua 5 pudotetun kilon rajan :) Olen tyytyväinen, vaikka se on hidasta ollutkin. Hitaus johtuu siitä, että minäkään en halua liian rankkaa diettiä vaan sellaisen, että jaksan noudattaa sitä loppuelämän ja siihen kuuluu myös herkuttelu silloin tällöin.[/QUOTE]

Mä herkuttelin myös tuon 10kg pudotuksen aikana. Jotenkin tuo kävi aika helposti, tuntui välillä ettei laihduttaiskaan.

Nyt kuitenkin olen jättänyt herkut kokonaan, katsotaan miten kauan jaksan mennä näin. Tosiaan vasta kuudes herkuton päivä menossa ja ajattelin jatkaa niin kauan kun tuntuu hyvälle. Nyt ei vaan ihmeellisesti ole tehnyt mieli. Toki joku voisi pitää hampurilaistakin jo herkkuna. Sen kanssa toki join kokiksen, mutta muuten en ole juonut kun vaan vettä ja teetä.

Jos mun nyt sitten alkaa jossain vaiheessa tekemään ihan älyttömästi jotain hyvää makeaa vaikka, niin en kiellä sitä itseltäni. Sipseistä yms. olen sitten vähän tarkempi.

Mutta mikään ei ole ns. kiellettyä, en jaksaisi sellaista ollenkaan.

Yhteistyössä