Alkuraskaus ja väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen raskaana vasta viikolla 5+3 ja aivan mahdoton väsymys vaivaa. Palelee ja väsyttää. Pitäis vaan maata koko ajan mutta töissäkin on käytävä ja lapsi hoidettava. Ja taloakin pitäis rakentaa.. Meinasin jo rattiin yks päivä nukahtaa. Onko tää normaalia? Ja kauanko tämä kestää? Saikkua en viitsi hakea tämän takia..

On normaalia, eikä se kauhan kauaa kestä, joitakuita saattaa kyllä väsyttää koko raskaus, mutta se nyt on sitten vaan kestettävä.
Kannattaa alottaa raudan syönti jos hb on matala, sekin väsyttää.

Mä olen 17+3 raskaana ja olen väsynyt edelleen. Helpottanut on kylläkin jonkin verran siihen alkuun verrattuna. Eli täysin normaalia, mutta saattaa kestää koko raskauden tai sitten ei.

Miula oli sama homma. Väsytti niin paljon että töissä tuntu että pitäs läpsiä itteensä poskille ettei nukahtas. Ihan uskomatonta se väsymys... olis pystyny nukkumaan ihan koko ajan, tai makailemaan sohvalla ja kattoo telkkaria. Oliskohan menny ohi joskus n. viidennen kuukauden kohdilla. Siis se pahin väsymys, melkeimpä tuo koko raskausaika oli sellasta että väsytti vaikka hg oli ihan ok.

Mä oon joka raskaudessa ollut järjettömän väsynyt. Ehkä muutama viikko joskus 14-18 viikkojen paikkeilla jaksoin paremmin. Hb ollut kunnossa, eli ei siitäkään johtunut.

mua väsytti kanssa ihan sairalloisesti alkuraskaudesta ja hb oli ihan kunnossa... kestiköhän sitä reilun kuukauden... sit raskauden puolenvälin jälkeen olin omasta mielestäni ihan elämäni vedossa kun pahoinvoinnit ja väsymykset oli voitettu niin neuvolasta sanottiin et kyllä näillä veriarvoilla pitäs väsyttää... kyllähän tahti oli hidastunut mut mieli oli niin virkee et en kokenut itteeni väsyneeks vaikka oli matalat arvot...

Yhteistyössä