Alkuraskaus ja taaksepäin kallistunut kohtu !!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää!!

Vieras
Onko kenelläkään ollut aivan järkyttäviä kipuja alamahassa alkuraskauden aikana? Sitä pelkää koko ajan keskenmenoa kun välillä se puristava kipu on tosi kamalaa,saa olla ihan kaksinkerroin ja vetää panadolia kaksin käsin. No ei nyt ihan sentään,mutta melkein. Hyökkäsin eilen jo lääkäriin,mutta kaikki vaikutti ok:lta (ei ultrattu), kohtu todella vinosti taaksepäin,joka voi kasvaessaan olla herkempi kipuilemaan. Viikkoja nyt n.7,käsikopelolla kohdun koko vastasi viikkoja.Pari päivää jatkunut enemmän tai vähemmän kovana,ei jatkuvaa,välillä rutistaa ihan kunnolla,semmoista synnytyspoltto/menkkajuilintaa.

Ketään??

Olen toki varhaisultraan menossa,mutta sitä ennen ajattelin kysellä muilta kokemuksia.

Pelottaa kyllä jonkin verran,että varmasti kesken menee :( Mitään vuotoja ei kyllä ole,eilen rutisti niin kovasti että maha meni sekaisin ja olin ihan varma että kohta veri lentää ..

Mitä oireita muuten keskenmenossa on? Yksi km takana,joka oli keskeytynyt ,eli ei oireita,huomattiin vasta myöhemmin.

Hei,

Minulla on kohtu taaksepäin kallistunut. 3 tervettä lasta sekä 2 keskenmenoa takana.
Eihän tuo kohdun asento vaikuta mitenkään keskenmenoihin, ihan muut seikat siellä on kyseessä silloin. Itselläni oli pientä jomotusta jokaisen raskauden alussa. Toisaalta, me ollaan niin erilaisia ihmisiä, että myös kipukynnyksemmekin on erilainen. Mikä sinulle on voimakasta kipua, voi jollekin muulle olla ihan normaalia.
Sinuna olisin ihan rauhallinen.

tuo kohdun taaksepäin kallistuminen, samoin vatsakivut alkuraskaudessa. Vielä jos lääkäri on sanonut, että kaikki on kunnossa, niin rauhoitu ja nauti raskaudesta!

Yhteistyössä