Kysyisin semmosta vaan, että miten on tuon salilla käymisen aika alkuraskaudessa ja koko raskauden ajan?! Oon käyny pikkukakkosen jälkeen säännöllisesti noin 5 kk salilla pari kertaa viikossa ja nyt on käynnissä perusvoimajakso. Pikkukakkosen odotuksen aikaan en käynyt ollenkaan mikä minua nyt jälkeen päin harmittaa.
Alotin salilla käymisen ensimmäisen jälkeen yläkropan ongelmien takia ja ilman sitä olisin todella huonossa kunnossa. Niskat kipeät, tuntuu että pyörtyy, kun lapaluiden väli jumettuu ym. Toisin sanoen pidän salilla käymisestä ja siihen olen jäänyt henkisesti ja fyysisesti koukkuun
Ja aattlinkin että kävisin tässä kolmannessa raskaudessa ainakin yhen kerran viikossa salilla ja vähän kevyemmin.
Onkos siitä mitä haittaa?! Entäs vatsalihasliikkeet? Voiko niitä tehä turvallisin mielin?
Alotin salilla käymisen ensimmäisen jälkeen yläkropan ongelmien takia ja ilman sitä olisin todella huonossa kunnossa. Niskat kipeät, tuntuu että pyörtyy, kun lapaluiden väli jumettuu ym. Toisin sanoen pidän salilla käymisestä ja siihen olen jäänyt henkisesti ja fyysisesti koukkuun
Onkos siitä mitä haittaa?! Entäs vatsalihasliikkeet? Voiko niitä tehä turvallisin mielin?