Alkuraskaus ja hiustenvärjäys

• Viestiketjun aloittaja vierailija999
  • Ensimmäinen viesti
vierailija999
Rv 4-5.

Sain tietää raskaudesta vasta alle viikko sitten.

3 vko sitten värjättiin hiustentyvi x2 koska väri meni pieleen.. ja 2 vko sitten kulmat.
Tuskin nämä pieneen vaikuttavat mutta silti mietityttää.

Minäkin just värjäsin hiukset muutama päivä siten ja tänään plussasin :D ei varmasti ole haittaa mut harmittaa vähän ku meni tavallaan nyt ihan rahat ja vaiva hukkaan, kun värinpoistojen kautta ja isolla vaivalla uutta väriä laitoin tukkaan ja nyt ei pääsekään enää ylläpitämään o_O

vierailija999
...ja varmasti on useampi nainen vahingossa hiukset raskaana ollessa värjännyt. Tein kyllä ennen kulmienvärjäystä raskaustestin (hyvin ajoissa, eikä raskaustunnetta ollut) ja negaa näytti. Pitää oppia huoltamaan itse kulmia..haha..

Ootko laskenu jo milloin sun LA olisi?

...ja varmasti on useampi nainen vahingossa hiukset raskaana ollessa värjännyt. Tein kyllä ennen kulmienvärjäystä raskaustestin (hyvin ajoissa, eikä raskaustunnetta ollut) ja negaa näytti. Pitää oppia huoltamaan itse kulmia..haha..

Ootko laskenu jo milloin sun LA olisi?
Jep ihan totta! Se olis ilmeisesti 3 tai 4. Joulukuuta, hyvin alussa siis vielä ollaan :) milloin sulla?

vierailija
Voi hiuksia värjätä ihan hyvin raskaana ollessakin itselläni seitsemäs lapsi tulossa, ja jokaisen raskausaikana värjännyt silloin tällöin hiuksia. Olen asiasta tässä aikojen saatossa jutellut useammankin tahon kanssa, eikä kukaan ole sanonut että ei saisi värjätä ‍♀ ainoa on että jos on kauhean haavaumilla päänahka niin ei kannata värjätä, mut eipä silloin muutenkaan sitä paranis tehä ehjästä päänahasta ei juuri mitään imeydy verenkiertoon ja sitä kautta vauvaan niin ei haitaksi ole

Voi hiuksia värjätä ihan hyvin raskaana ollessakin itselläni seitsemäs lapsi tulossa, ja jokaisen raskausaikana värjännyt silloin tällöin hiuksia. Olen asiasta tässä aikojen saatossa jutellut useammankin tahon kanssa, eikä kukaan ole sanonut että ei saisi värjätä ‍ ainoa on että jos on kauhean haavaumilla päänahka niin ei kannata värjätä, mut eipä silloin muutenkaan sitä paranis tehä ehjästä päänahasta ei juuri mitään imeydy verenkiertoon ja sitä kautta vauvaan niin ei haitaksi ole
EEikös syy ollut enemmänkin se, että ei tiedetä voiko olla haittaa? Ainakin näin muistelen. Sehän on sitten jokaisen oma päätös kuinka tekee :)

Yhteistyössä