alkuraskaus ilman oireita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
Mulla on ollut neljä raskautta, joista tuloksena kaksi ihanaista poikaa. Toisella ikää 10 v. ja toisella 8 v.
Iltatähti " päätettiin" tehdä, vaan eipä ota onnistuakseen. kaksi edellistä raskautta ja odotusta etenivät kuin SUOraan oppikirjasta ,helpolta vaikutti lapsenteko.
Nyt on takana kaksi keskenmenoa,molemmat viime vuodelta. Toinen vko 11+2 ja toinen vko 12+3.
Sain jo näpäytyksen, en pidä lapsen hankkimista ja saamista enää itsestäänselvyytenä.

Sekä onnistuneissa, että keskenmenoon päätyneissä raskauksissa alkuraskauden oireet on olleet hyvin voimakkaat. rinnat ovat olleet kovat ja pingoittuneet jo ennen kuin kuukautisten olis pitäny alkaa. Aamupahoivoinnista puhumattakaan.. :x

Nyt on taas testi tehty, plussaa näyttää. Vko 6+2 on menossa, mutta ilman oireita, ei pingota rinnuksia, ei tunnu tuoksut etovilta. Ei myöskään kohdun kasvukipuja tunnu entiseen malliin....

Mitä tämä nyt sitten on? Uskaltaako toivoa mitään hyvää.....
Sanotaan, et kaikki raskaudet on erilaisia, mutta kun minulla ne on ennen tätä olleet toistensa kaltaisia...

Tuulimunako?

Minulla yksi raskaus, ei kuitenkaan lapsia. Siinä keskenmenneessä raskaudeessa (päättyi rv 12, syke löydettiin rv8) minun rintani olivat niin kipeät että rappusten alas käveleminenkin sattui, iltaisin erittäin voimakasta etovaa oloa, ei kuitenkaan oksentelua, koska vihaan oksentamista niin pidättelen sitä kaikin voimin.

Tässä olemassa olevassa toisessa raskaudessani, rintani eivät ole kipeät, välillä saattaa viilää ihnottavasti, ei muuta, kohdun "kasvukipuja" ei juurikaan, ei etova oloa juurikaan. rv 7+ jotain.

Mietin siis samaa kuin sinä, miettimällähän tämä ei parane. Ultrassa kaikki selviäisi, mutta kun ei tunnu uskaltavan soittaa aikaa. Keskenmeno oli niin suuri koittelemus että pelko kaiken uudelleen kokemisesta jotenkin estää minua selvittämästä tätä tilannetta "ajoissa".

Juu, kovasti kokemuksia kaivataan!!!

Itsellä menossa kp 33/28-30. Alkuviikosta tein testin, joka kuitenkin näytti negatiivista. Uutta testiä en ole viittiny tehdä, kun oikein mitään oireitakaan ei ole, muuta kun siis noi menkat myöhässä. Aiemmassa km:oon päättyneessä raskaudessa ihan perinteisiä oireita: janotti, väsytti, pissatti ja muutenkin raskautunut olo. Nyt vaan hämmästyttää?!?

Kiitos teille vastanneille!! Olen kyllä tunnustellut ja puristellut rintoja niin, että ihme kun eivät jo siitä ole kipeytyneet . ..

Kai tästä pitää uskaltaa ultraan mennä. Ensimmäinen keskenmeno mulla alkoi kotona ja oli tosi raju. Toinen sitten havaittiin äitipolin ultrassa, että menehtynyt oli pari viikkoa aiemmin näkynyt alkio/sikiö...

Ei kyllä tunnu mitään missään, vaikka kuinka pinnistelisin...

Varasin sentään tulevalle viikolle verikokeen, että näkyy se hormonin määrä. Mitenkäköhän tuulimunaraskaudessa, ono se hormoonomäärä ihan normaali vai pienenmpi? Eli selvittääkö se tuo verikoe tilannetta suuntaan tahi toiseen?

Yhteistyössä