Alkuraskaudesta ja lämmöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Nyt harmaana kysyn...
Eli jos on tullu tälle kuukaudelle raskaaksi, mutta ei vielä ole menkat myöhässä, eikä testiäkään ole tehty, mutta ruumiinlämpö on normaalia korkeampi... Niin mitäs se vois merkitä? Kun ovulaation jälkeenhän lämpö nousee, eikö vaan? Mutta jos on tullu raskaaksi, niin laskeeko se lämpö normaalille tasolle, vai jääkö hieman koholle?
Jos nyt joku ymmärtää mitä haen...

Mun ymmärtääkseni se laskee kun menkat alkaa(korjatkaa jos oon väärässä, kun en niin kauheesti noista tiedä). Itellä nyt rv10+6 ja lämmöt on edelleen koholla 36.8-37, kun normisti on 36.0-36,5.

No mut kun edellisissä raskauksissa mua on alkuraskaudesta palellu ihan hirveesti... Ja nyt ihan piruuttani mittasin lämpöä, oli 37.4 vaikka ei ole mitään flunssaakaan mistä vois johtua. Ja mulla lämpö nousee hyvin harvoin. Normaalilämpö on 36.5-36.7

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo se menee niin että lämmöt laskee ennen kukautisia ja ei laske jos on raskaana YLEENSÄ siis. tääkin on yksilöllistä.

mutta testaa :)+++

Emmä vielä testaa... Pahoja kokemuksia -testeistä takana... Mulla vasta 28.kp ja ovulaatiokin oli vasta 18.kp.
Mutta että olisko ne lämmöt alaspäin, jos en olis raskaana?

Yhteistyössä