alkuraskaudessa valtava maha

Onnea Viva =)!

Minä odotan viidettä nyt rv15. Minulla turvotti alussa jonkin verran ja sai mahan näyttämään siltä ku ois pidemmällä. Mutta kyllä se nopeammin kasvaa nyt ku vaikka viimeksi. Rv12-13 maha suorastaan pöllähti esiin palloksi tuohon eteen eikä ole kyllä turvotusta enää. Nyt maha on sen kokoinen että helposti voisi luulla että olen jo puolen välin ylittänyt. Kait sitä useamman raskauden jälkeen tämä masuasiakin vaan menee näin että se isompi on venyneiden kiinnikkeiden vuoksi. Hormoniperäistä liene tuo alun valtava turvotus. En muista että ois esim.ekan taivtokan kohdalla samalla tavalla turvottanut.

Onnea odotukseen. =)
 
Mulla oli tollanen tämän tokan kanssa :D hormoonipöllyn syyksi pistin turvotuksen(kin). Muuttus vauvamahaksi siitä sit aika suoraan joskus rv 14-15 muistaakseni... Esikoisesta maha tuli esiin muille vasta joskus tyyliin rv 25... minäkin veikkaan noita kiinnikejuttuja tms, että sen takia tulee aiemmin esille.
 
Googlettelemallakin löyty että ei ihan harvinaista tää taida olla :D ajoissa maha näkynyt aina mutta tää on jo huvittavaa.
NEihm kiitos! Missähän samassa ketjussa ollaan oltu kun niin tuttu nimimerkkisi? :) Onnea sinne myös!
 

Yhteistyössä