Alkuraskaudessa omituista vuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Olen raskaana. Viikot jotain 7+. En ole neuvolassakaan vielä käynyt. Onko ihan normaalia jos tulee ruskeaa vuotoa? Sitä on tullut kohta viikon ajan. Aluksi tuli hiukan veristä vuotoa, ei kuitenkaan kirkasta puhdasta verta, sit se muuttui ruskeaksi. Pitääkö huolestua vai kuuluuko asiaan?

Mulla on nyt rv7+6 ja viikkolla 5 vuosin vähän koko viikon,sidettä en tarvinnut. Eilen olin ultrassa ja kaikki oli hyvin...eli voi olla harmitonta,mutta kannattaa käydä lääkärissä et saa asialle varmuuden...tosiaan km voi alkaa pienellä vuodolla ja mulla aikasemmassa odotuksessa loppui myös n.viikon jälkeen...keskeytynyt km oli diagnoosi :(
Mutta toivottavasti sulla on kaikki hyvin!!!!!!!

Eikös se ole niin, että jos alkaa pienellä verenvuodolla joka sitten vaihtuu ruskeaksi, niin kaikki luultavasti on kunnossa. Jos taas ensin ruskeaa vuotoa joka muuttuu ihan vereksi, niin sitten asiat päinvastoin... Toivottavasti sinun kohdallasi kyse on vain harmittomasta vuodosta!

Minulla tuli rv5 myös vuotoa kahdeksan päivän ajan. Joinain päivinä tuli vähän ihan kirkastakin vuotoa, ja joinain päivinä ruskeaa tuhrua. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja poika nyt 2v.

Mulla tuli nimenomaan ruskeaa tuhrua viikoilla 7 ja 12. Nyt se vauveli tuolla päiväunilla tuhisee. Eli kaikki voi olla hyvin. Varsinkaan jos ei vuoto veriseksi muutu.

Yhteistyössä