Alkuraskauden vuoto, kuinka yleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "funkymama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"funkymama"

Vieras
Ilmoittautukaa te joilla on ollut niukempaa tai runsaampaa vuotoa alkuraskaudessa! ois kiva tietää paljon teitä on. Ja miten vuoto on eronnut normi kuukautisista? =) Ja onko vuoto tullut kuukautisten aikaan vai myöhässä vai aijemmin jne.. :)

Itselläni kuukautiset olisi kaiken järjen mukaan pitänyt alkaa torstaina, mutta lauantaina alkoi pieni vuoto, joka loppui sitten melkein heti ennen kuin ehti edes alkaa. Ja eipä oo sen jälkeen tullut enempää.. Vähän jänskättää kun mulla on normaalisti aikasen runsaat mensut... En oo vielä testannut, ehkä huomenna.. tai ylihuomenna jos uskaltais. :) :) :)

Mulla vuotoa oli rv10-16 ja välillä todella paljon. Kävin monet kerrat ultrassa itkien että taas keskenmeno, mutta siellä se pieni sydän sykki <3 Lopulta selvisi että kaksosraskaus ja toinen vuosi pois :/

[QUOTE="vieras";23357344]3 raskautta, viimeisessä oli vuotoa raskausviikolla 6+.[/QUOTE]

Lissän: tää viimeisin oli kaksosraskaus ja meni loppuun asti normaalisti alun vuodosta huolimatta =)

Vuotoa rv 4 lähtien päivittäin, välillä holahtaa kunnolla, yleensä aika niukkaa mutta sidettä saa koko ajan pitää. Ultrattiin 4v 8, löytyi hematooma kohdusta. Nyt rv 11, ja seuraava ultra tällä viikolla.

Mulla oli "valemenkat" viime kesänä. Olin siis raskaana, mutta jonkinmoiset (ehkä hieman normaalia niukemmat) menkat tuli. Niistä laskin sitte raskauden keston. Oikeasti olin 5 viikkoa pitemmällä raskauteni kanssa ja tämä selevis sit eka ultrassa. Valitettavasti tämä raskaus päättyi paljon myöhemmin lapsen kuolemiseen kohtuun.

Mulla vuoteli vähän väliä rv 6 - n. rv 17 asti. Istukka oli osittain kohdunsuun päällä ja sieltä vuoti. Useamman kerran kävin sydän sykkyrällä ultrassa isomman holahtelun aikoina. Onneksi kaikki meni hyvin ja nyt poika 4v4kk:heart:

Kaksi raskautta ja molemmissa pientä veristä vuotoa päivän verran. Sen jälkeen pari päivää ruskehtavaa vuotoa. Noin viikolla 6-8 oli tuota vuotoa ja molemmat raskaudet sujuivat loppuajan normaalisti. Tuloksena pojat 2,5-vuotta ja 5kk <3

Odotan ensimmäistä lasta ja mulla on kanssa ollut todella niukkaa ruskeaa/punertavaa vuotoa muutamaan otteeseen rv 6+. Tänään alkoi rv 7. Kipuja ei juurikaan ole ollut, ja vuodon on huomannut vain paperiin pyyhittäessä vessas. Ilmeisesti aika normaalia, mutta silti huolettaa. Eka neuvola vasta muutaman viikon kuluttua. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin.

Mulla ensimmäinen raskaus menossa. Viime viikolla eli viikolla 5 muutamana päivänä hieman verta. Nyt sitten tänään jo aika paljon. Kuukautiskipuja vastaavat kivut ollut tänään, jotka menee aaltoina, kylläkin toistaiseksi ollut lievempiä kuin normaalisti menkkojen aikaan. Yritän tässä juuri selvitellä että pitäisikö huolestua vai ei. Toivonmukaan kaikki olisi kunnossa :/

Minulla tuli vuotoa, luulin menkoiksi ja sainkin tietää olevani raskaana vasta viikolla 10 :D Aloin siinä ihmettelemään ihan kauheaa oloa, mahan turvotusta ja silloin luulin, että menkat olivat myöhässä 2-3vkoa.

Mulla oli yhessä raskaudessa vuotoja, luulin aluksi menkoiksi, mut kesti parisen viikkoa!Lisäksi oli todella huono olo ja sydämen tykytyksiä, lopulta menin lääkäriin, jossa selvis että oli raskaana! Lääkäri sanoi heti että menee kesken, mutta vuoto loppuikin pian, kunnes taas rv11 tuli hieman vuotoa! Raskaus sujuikin lopulta hyvin ja nyt poika on reipas 3.vuotias pikkumies...
Vuodon syy oli se et istukka oli kohdunsuun päällä tai sit oli useampi vauva alunperin ja toinen tuli pois!
Muissa raskauksissa eo ole ollut vuotoa paitsi kun oli yksi keskenmeno!