alkuraskauden vuodoista?

Anteeks alotan taas uuden ketjun mutta kokemuksia valemenkoista ja muista alkuraskauden vuodoista kyselisin..Ruskeeta tuhrua siis tullu jo kolmatta päivää,tänään aamulla tuli pari "mustaa" pientä hyytymää ja nyt iltapäivällä vähä punasempia ohuita "hyytymälima" suikaleita.Nyt siis menossa dpo12 ja kp 27/28-30-->
Tässä aamutestin tulos (silmälle punersi ainaki)
Aijaa.com - 10392163
Aijaa.com - 10392470
Eilen oli alavatsassa jomotusta ja vihlontaa,illalla pisti oikealle.Tänään ei kipuja. Mutta noi hyytymät ei taida ennustaa hyvää..? r-oireita löytyy jos jonkinlaista.

Viimeksi muokattu:
Mäkään en noissa testeissä näe mitään.
Mulla tuli tässä raskaudessa useempaan otteeseen verta alkuraskaudessa. yhden kerran jopa lähes puoli litraa lorisi kerralla. Syyksi paljastui hematooma. vuodot loppui n rv 14 paikkeilla. nyt 28+4 menossa.

Heip,

itse etsin pari viikkoa sitten kanssa ihan vimmatusti tietoa "valemenkoista" ja alkuraskauden vuodoista. En halua pelotella mutta mun tapauksessa kävi ikävästi ja raskaus päättyi alkuraskauden keskenmenoon noin raskausviikolla 6.

Mulla raskaustestit näytti pari viikkoa ihan selkeää punaista viivaa (myös terkkarissa todettu raskaus) ja silti alko menkat normaalisti. Olikin aika jännä juttu tehdä positiivinen raskaustesti samana päivänä kun menkat alko. Mulla oli ekana päivänä ihan normaalit menkkakivut (ei kovin kovat) ja normaali menkkavuoto kestää n.3 päivää, mutta nämä valemenkat kestivätkin 12 päivää ja samalla tuli keskenmeno. Ensiksi tuli ihan normaalia verta sitten ruskeaa tuhrua monta päivää ja välillä taas kirkasta verta. Mitään klönttejä ei mielestäni tullut.

Mutta sen vannon kautta kiven ja kannon, että kuukautiset eivät ole varma merkki siitä etteikö voisi olla raskaana.Tämä kylläkin päättyi köpelösti mutta silti.Niin ja mullakin kerkesi olla ihan oikeita raskausoireita mutta sitten matkalainen päättikin jäädä kyydistä : /

Mutta toisaalta kuten sanottua, myös normaalissa hyvin etenevässä raskaudessa voi olla aluksi vuotoa. Mun lääkäri sanoi että joka neljännellä naisella. Ja muuta ei voi alussa tehdä kuin odottaa ja katsoa jatkuuko raskaus vai yltyykö vuoto.Mulla esim. ei yltynyt, aluksi normaalia niukemmat menkat ja sitten tuhrua monta päivää, siltikin meni kesken. Huh, tulipas ei-kannustava viesti, mutta halusin vaan kertoa oman kokemukseni jos siitä olisi jollekulle hyötyä.

Plussatuulia iso ropallinen kaikille niitä toivoville :heart: ja mulle ;)

Jahas, se onkin reipas kuukaus, kun tänne kukaan on kirjottanut... Itellä vähäm hassu tilanne kanssa ja kirjottelinkin jo pariin keskusteluun, mutta laitetaan nyt tännekin josko joku lukis ja vastailis ja vaikka kokemuksella... Elikkäs viime viikon lopulla oli kovin raskausoireita, mutta sitte la ehtoolla alko jumalaton menkkasärky ilman menkkoja. Menkat alkoikin sunnuntaina oikeen kunnolla. Ne kesti sen 2,5pvä ja tuli useaan otteeseen hyytymiä. Sunnuntaina olin myöskin kipeä. Mut tosiaan maanantaina menkatkin teki loppuaan. Tavallisesti kestää sen 4-5 päivää. Nyt tiistai ehtoolla alkokin vihloo oikeelta puolen alavatsaa oikeestaan nivuusin kohden sillai yksittäisin vihlasuin ja eilen päivällä ja ehtoolla ne vihlasut siirty vasemmalle puolen. Tein ennne noit "menkkoja" testin cb:n plussassa ja silloin tuli hailakka haamu. (tiedän, että ovat paskoja testejä, mutta niitä nyt sattui olemaan hankittuna ennen kuin tiesin niiden olevan huonoja). No sitten hölmönä eilen päätin tehä o ja r-testin(cb-plus)... Mut tuskin ovulaatiokaan vielä pukkaa..sitä ajattelin bongailla reippaan viikon päästä vasta. Mut tein kuintekin ja haamut tuli molempiin. Pha! Tänään tein sitte aamulla pregchekin liuskan ja siihen tuli haamujen haamu tai viivanpaikka testiajalla. No mut mitä tää oikeen on, selvii varmaan tässä lähipäivinä. Masussa juilii ja unittaa. Oli mitä oli, mut ihanaa olis ku oliskin jonkun pesäpuuhat!

Plussatuulia!!!!!!!!

Yhteistyössä