Alkuraskauden vaaraton vuoto!?

mulla oli :hug: tuli kertavuoto kirkasta reilu teelusikallinen,viikolla 6+4
ei sattunut.
kävin uä:ssä seuraavana päivänä yksityisellä ja sanoi että jos aikoo mennä kesken noin aikaisilla viikoilla ei ole tehtävissä mitään,siis lepo tms ei auta.

kaikki meni hyvin ja nyt tyttö on 1v8kk.

Mulla on ollut vuotoa tässä raskaudessa.
alkuksi tuli runsasta. silloin luulin et viikkoja 7 mut olikin 9+6 kun kävin ulrtassa.
Seuraavaksi tuli parin viikon päästä taas runsaasti. Kaikki oli ultrassa kuitenkin hyvin.
kohdussa on hematooma joka viime ulrtassa (np uä) oli isompi mitä oli ollut.
että mulla tässä on koko ajan pieni pelko.
lepoa ei käsketty, mutta jumppaa ei saa eikä yhdyntää jos vuotoa ollu ni 2 viikkoa pitäis olla ilman sänkyhommia.
viikkoja mulla nyt 13
toivon että kaikki menee hyvin ja loppuisi jo nuo vuodot.
toivottavasti kaikki sinulla hyvin :hug:

nii ja runsaudeltaan toi mun vuoto oli kuukautisten kaltaista ja jopa runsaampaa. kipuja ei ole ollut.

ira
Eka raskaudessa oli noin viikon ajan niukkaa punertavaa vuotoa, ennen 10 rv:ta. tässä nykyisessä raskaudessa oli 5-6viikolla päivän ajan tosi voimakasta vuotoa, runsaampaa kuin kuukautisten aikana. Eka raskaus meni hyvin, tämäkin tähän asti mennyt ihan hyvin. nyt rv21

Mulla nyt rv 6 + 0 ja aamulla vessassa käydessäni huomasin kauhukseni paperissa ruskeaa vuotoa. Tähän asti kaikki on mennyt hyvin, kävin ultrassa 5 + 5 ja löydös vastasi viikkoja. Nyt olen ihan kauhuissani, mulla on takana yksi alkuraskauden keskenmeno ja yksi tuulimunaraskaus. On ihan sellainen olo, että tässäkö tämä nyt taas oli..

Suklaahirmu, liittyikö nuo ohjeet välttää yhdyntää ja jumppaa tohon hematoomaan? Joka paikasta löytyy niin ristiriitaista tietoa, pääasiallisesti aina sanotaan, ettei tilanteeseen voi vaikuttaa mitenkään itse. Hulluksi tässä tulee..

Yhteistyössä